Praca: Dyrektor wydziału rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska


URZĄD MIEJSKI W GRYFICACH
Dyrektor wydziału rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska
Miejsce pracy: Gryfice
Numer: StPr/25/0684
OBOWIĄZKI:
. Koordynacja i nadzór w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu:a)prowadzenia spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości,b)prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i rolnictwem, c)prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi,d)realizacja przy udziale sołectw zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości wydziału,e)przygotowanie, na potrzeby promocji inwestycji gminnych, wykazów rzeczowo-ilościowych i lokalizacyjnych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, przeznaczonych do sprzedaży, uczestnictwo w każdym stadium przygotowania oferty, współpraca z odpowiednia komórką promocji,f)realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny, gminnego planu reagowania oraz tabeli realizacji zadań operacyjnych Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Gryfice w zakresie obowiązującym Wydział,g)realizacja zadań z zakresu rolnictwa i wsi w zakresie współdziałania z sołtysami, radami sołeckimi i innymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami, których statutowa działalność obejmuje rolnictwo, leśnictwo, gospodarkę wodną, ochronę zwierząt, środowiska i przyrody,h)współpraca ze spółką i jednostką budżetową w zakresie realizacji zadań z zakresu Wydziału,i)przekazywanie do BIP-u informacji z zakresu zadań Wydziału,j)przygotowywanie planu dochodów i wydatków do projektu budżetu w zakresie prowadzonych zadań Wydziału oraz sprawozdań z realizacji budżetu,k)prowadzenie wewnętrznego rejestru umów finansowanych ze środków budżetowych Gminy.2. Nadzór nad:a)przygotowaniem przez pracowników Wydziału:projektów uchwał Rady Miejskiej oraz realizacją podjętych uchwał,odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady Miejskiej,projektów zarządzeń Burmistrza oraz realizacją wydanych zarządzeń,projektów umów i porozumień, uzyskiwania do nich akceptacji radcy prawnego,wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków,odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej,b)przestrzeganiem przez pracowników Wydziału postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych,c)kompetentną i kulturalną obsługą interesantów przez pracowników Wydziału,d)prowadzeniem i aktualizacją baz danych w postaci zapisów elektronicznych według kompetencji merytorycznych komórki,e)ustalaniem cen i opłat stanowiących przychody podległych jednostek organizacyjnych Gminy wg kompetencji merytorycznych komórki,f)stosowaniem przez pracowników Wydziału obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i zasad dotyczących wewnętrznego obiegu dokumentów,g)opracowywaniem przez pracowników wniosków do projektu budżetu gminy, wniosków do wieloletnich programów inwestycyjnych oraz projektów finansowych dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w części dotyczącej Wydziału.3. Prowadzenie polityki personalnej Wydziału, w tym:a)nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych,b)kontrolowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, ewidencji czasu pracy, zachowań etycznych.4. Współpraca w realizacji:a)zadań wynikających z przyjętych programów i strategii,b)zadań własnych i zadań zleconych Gminie z zakresu administracji rządowej oraz zadań przejętych przez Gminę z zakresu administracji samorządowej na podstawie porozumienia z jej organami,c)zadań związanych z przygotowaniem obronnym państwa na terenie gminy w zakresie właściwości Wydziału,d)zadań wynikających z obowiązującego w Urzędzie kontroli zarządczej,e)zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości Wydziału.5. Opracowywanie:a)sprawozdań i informacji wynikających z odrębnych przepisów, zarządzeń i poleceń Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza,b)sprawozdań do GUS.6. Współdziałanie:a)z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji,b)z informatykiem i inspektorem ochrony danych osobowych w zakresie aktualizacji danych objętych polityką bezpieczeństwa informacji,c)z organami administracji publicznej, samorządem osiedlowym i sołeckim, organizacjami społecznymi i pozarządowymi,d)z miastami partnerskimi w granicach działalności merytorycznej Wydziału.7. Racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych w zakresie Wydziału.8. Uczestniczenie w sesjach Rady, w posiedzeniach komisji Rady i innych posiedzeniach zgodnie z dyspozycją Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza.9. Merytoryczne potwierdzanie realizacji zadań na fakturach i rachunkach w zakresie Wydziału, których płatność realizuje Urząd.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności:ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,ustawa prawo zamówień publicznych,ustawa o gospodarce nieruchomościami,ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,prawo geodezyjne i kartograficzne.

Miejsce pracy:

Gryfice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 250 do 8 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ wysługa lat+ dodatek funkcyjny

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

APLIKUJ TERAZ

Kierownik referatu infrastruktury technicznej i ochrony środowiska

1.Do zadań w zakresie organizacyjnym należy:a)zarządzanie w sposób zapewniający optymalną realizację zadań Referatu i ponoszenie za to odpowiedzialność przed Burmistrzem,b)kierownik Referatu jest bezpośrednim przełożonym odległych mu pracowników i sprawuje nadzór nad...

Cross Regional Regulatory Affairs Technical Digital Labeling Lead

Responsibilities: Lead and align regional regulatory affairs teams (EMEA, LATAM, APAC) to implement digital labeling initiatives in accordance with global strategy Act as a regulatory subject matter expert (SME) for digital labeling and ePI, guiding both global and local regulatory teams Provide...

Kierownik referatu promocji ochrony środowiska i gospodarki odpadami

Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz sutawy o ochronie środowiska. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Niezbędne wymagania:1.) posiadanie obywatelstwa polskiego lub państwa członkowskiego Unii...


Operator maszyn (k/m)

Twoje zadania obsługa maszyn produkcyjnych różnego typu, praca w czystych, spokojnych warunkach, bez czynników szkodliwych. Twoje kwalifikacje mile widziane doświadczenie w obszarze produkcji, ale nie jest to warunek konieczny, chęć do pracy oraz zaangażowanie.

Kierownik Zmiany

Organizowanie pracy i kierowanie zespołem 42 pracowników na zmianie, Planowanie i przydzielanie zadań zgodnie z harmonogramem produkcji, Nadzór nad bieżącym przebiegiem procesu produkcji mebli, Terminowa realizacja i kompletacja zleceń produkcyjnych Eliminacja braków na poszczególnych...

Kierownik Zmiany

Organizowanie pracy i kierowanie zespołem 42 pracowników na zmianie, Planowanie i przydzielanie zadań zgodnie z harmonogramem produkcji, Nadzór nad bieżącym przebiegiem procesu produkcji mebli, Terminowa realizacja i kompletacja zleceń produkcyjnych Eliminacja braków na poszczególnych...

Dostawca artykułów spożywczych

Uwaga bonus! Zacznij pracę jako kierowca, poleć znajomego i zgarnijcie oboje po 225€ za skuteczne polecenie!* Masz prawo jazdy kat. B, znasz j. angielski w stopniu pozwalającym, na swobodną komunikację z klientami i szukasz pracy za granicą? Ta oferta to atrakcyjna alternatywa dla pracy w...