Praca: Kierownik referatu infrastruktury technicznej i ochrony środowiska


Urząd Miasta i Gminy w Gowarczowie
Kierownik referatu infrastruktury technicznej i ochrony środowiska
Miejsce pracy: Gowarczów
Numer: StPr/25/0699
OBOWIĄZKI:
1.Do zadań w zakresie organizacyjnym należy:a)zarządzanie w sposób zapewniający optymalną realizację zadań Referatu i ponoszenie za to odpowiedzialność przed Burmistrzem,b)kierownik Referatu jest bezpośrednim przełożonym odległych mu pracowników i sprawuje nadzór nad nimi,c)kierownik Referatu jest zobowiązany do współdziałania z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i Gminy, a szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji.2.Do zadań w zakresie rolnictwa:a)opracowywanie gminnych programów rozwoju rolnictwa w oparciu o kierunkowe założenia Rady Miejskiej,b)aktualizacja dokumentacji do spisów rolnych oraz prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem tych spisów,c)prowadzenie spraw z ochroną roślin uprawnych przed chorobami, szkodnikami, chwastami,d)współdziałanie z samorządami rolniczymi,e)wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi,f)realizacja zadań ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,g) współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,h)koordynacja spraw związanych z przygotowaniem dopłat dla rolników,i)szacowanie szkód w rolnictwie.3.Do zadań w zakresie spraw wynikających z prawa wodnego:a)prowadzenie spraw przeciwpowodziowych w gminie, a w szczególności dokumentacji Gminnego Komitetu Przeciwpowodziowego, organizowania i prowadzenia wspólnie z innymi komórkami wewnętrznymi Urzędu ratownictwa powodziowego a następnie szacunku strat i przekazanie zebranej dokumentacji w tym przedmiocie zainteresowanym jednostkom,b)wykonywanie praw właścicielskich Skarbu Państwa w stosunku do wód płynących znajdujących się w granicach Gminy,c) przekazywanie informacji i danych niebędących do przygotowania wstępnej oceny ryzyka powodziowego;d)przekazywanie informacji i danych niezbędnych do przygotowania planu przeciwdziałania skutkom suszy;e)przekazywanie posiadanych danych niezbędnych do przygotowania planugospodarowania wodami na obszarze dorzecza.f)nadzór nad powszechnym korzystaniem z wód powierzchniowych innych niż publiczne śródlądowe wody powierzchniowe;4.Do zadań w zakresie ochrony środowiska:a)opracowywanie planu dochodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, udział w opracowywaniu Programu Ochrony Środowiska,b)wydawanie decyzji administracyjnych o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.5.Do zadań w zakresie gospodarki komunalnej należy:a)nadzór nad prowadzeniem targowisk,b)opracowywanie projektów uchwał o opłacie targowej,c)koordynowanie i zlecanie badań wody, ścieków i osadu ściekowego.6.Do zadań w zakresie zadań obronnych:,a)we współpracy ze stanowiskiem ds. działalności gospodarczej, zarządzania kryzysowego i obronnych planowanie i opracowanie dokumentacji zabezpieczenia ujęć i urządzeń wodnych, dostaw wody pitnej dla ludności i zakładów przemysłu spożywczego oraz wody dla urządzeń specjalnych do likwidacji skażeń i celów przeciwpożarowych oraz utrzymanie jej aktualności,b)wykonywanie zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, wynikających z opracowanych planów: operacyjnego funkcjonowania gminy, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,c)współdziałanie w realizacji przedsięwzięć związanych z przygotowaniem systemu kierowania bezpieczeństwem gminy oraz funkcjonowaniem na stanowiskach kierowania,d)udział w szkoleniach obronnych organizowanych przez Urząd Miasta i Gminy oraz organy nadrzędne.7.Wykonywanie zadań własnych i zleconych z zakresu geodezji i kartografii:a)regulacja stanu prawnego nieruchomości pozostających we władaniu gminy, w tym komunalizacja mienia,b)załatwianie formalności prawnych związanych z nabywaniem nieruchomości na potrzeby gminy bądź zbycia przez gminę nieruchomości własnych,c)prowadzenie postępowań w zakresie rozgraniczenia nieruchomości,d)prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i podziałem nieruchomości,e)załatwianie innych spraw określonych przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.8.Do zadań z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami należy:a) gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy,b)sprzedaż, dzierżawa i oddanie w użytkowanie wieczyste,c)przygotowanie i organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości,d)oddanie w trwały zarząd,e)przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,f)przekazywanie nieruchomości na cele szczególne,g)ustalanie zasobów i terminów zagospodarowania nieruchomości gruntowych,h)zlecanie wyceny nieruchomości w celu ustalenia ceny, opłat i rozliczania za nieruchomości,i)udział w kosztach budowy urządzeń infrastruktury technicznej,j)wypisywanie faktur VAT za sprzedane nieruchomości oraz opłaty za wieczyste użytkowanie,k)rozkładanie na raty należności za sprzedane nieruchomości w drodze bez przetargowej lub rokowań oraz ustalenie zabezpieczenia w szczególności przez ustanowienie hipoteki i ustalenie oprocentowania,l)wykonywanie, ograniczanie lub pozbawienie praw do nieruchomości w zakresie:- wykonania prawa pierwokupu,- wywłaszczenia nieruchomości,- odszkodowania za wywłaszczone nieruchomości,- zwrot wywłaszczonych nieruchomości.ł)prowadzenie rejestrów mienia gminnego, m)opiniowanie i zatwierdzanie podziałów nieruchomości i wydawanie aktów własności ziemi.9.Wprowadzanie danych do bazy Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, w zakresie posiadanych uprawnień .10.Wydawanie warunków technicznych na podłączanie się do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, uzgadnianie dokumentacji, udział w Naradach Koordynacyjnych w Starostwie Powiatowym.11.Realizacja zadań wynikających z Krajowego Programu Usuwania Azbestu, 12.Ustalanie opłat środowiskowych, 13.Współdziałanie przy opracowywaniu taryf na wodę i ścieki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

pięcioletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku

Miejsce pracy:

Gowarczów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

APLIKUJ TERAZ

Cross Regional Regulatory Affairs Technical Digital Labeling Lead

Responsibilities: Lead and align regional regulatory affairs teams (EMEA, LATAM, APAC) to implement digital labeling initiatives in accordance with global strategy Act as a regulatory subject matter expert (SME) for digital labeling and ePI, guiding both global and local regulatory teams Provide...

Kierownik referatu promocji ochrony środowiska i gospodarki odpadami

Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz sutawy o ochronie środowiska. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Niezbędne wymagania:1.) posiadanie obywatelstwa polskiego lub państwa członkowskiego Unii...

Dyrektor wydziału rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska

. Koordynacja i nadzór w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu:a)prowadzenia spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości,b)prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i rolnictwem, c)prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami...


Brukarz / Pomocnik Brukarza

Wykonywanie prac brukarskich na terenie Warszawy. Minimum roczne doświadczenie w zawodzie.

Nauczyciel języka angielskiego

ZADANIA: Prowadzenie kursów języka angielskiego dla różnych grup wiekowych i poziomów. Stosowanie nowoczesnych metod i materiałów dydaktycznych. Aktywne uczestnictwo w szkoleniach metodycznych. Przygotowanie uczestników do oficjalnych egzaminów językowych. Utrzymywanie stałego kontaktu z...

Inspektor ds. Obsługi Kadrowej w Wydziale Kadr i Płac, w Referacie Spraw Osobowych

Zadania: Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy; zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych...

Pracownik budowlany

Zakres obowiązków: Montaż, naprawa i konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych oraz gazowych Podłączanie urządzeń sanitarnych i armatury Wykonywanie prac zgodnie z rysunkiem technicznym i obowiązującymi normami Diagnostyka usterek i ich usuwanie Współpraca z innymi...