Praca: Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta


Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Legnicka 48 bud C-D
Twoja rola

Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności:

  • obsługujesz reklamacje
  • podejmujesz decyzje finansowe
  • zgłaszasz nieprawidłowości.
Twój zespół
Jesteśmy zespołem zajmującym się rozpatrywaniem reklamacji, w ramach czego analizujemy zgłoszenia Klientów, weryfikujemy dane w systemach operacyjnym, podejmujemy decyzje finansowe, udzielamy odpowiedzi. Identyfikujemy również błędy stwierdzone w wyniku analizy reklamacji.
Twoje doświadczenie i umiejętności

To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
  • potrafisz formułować pisma jasne w odbiorze dla czytelnika
  • masz zdolności komunikacyjne
  • lubisz pracę zespołową
  • potrafisz organizować swój czas
  • swobodnie czujesz się w kontakcie telefonicznym z klientem
  • mile widziana znajomość produktów, procesów i systemów bankowych.
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesachrekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. reklamacji

Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...

Pracownik Działu Technicznego (branża budowlana)

codzienna współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Spółki przyjmowanie dostaw farb/ wydawanie farb przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych kontrola realizacji zleceń przez firmy partnerskie kontakt telefoniczny, sporadycznie osobisty z klientami...


Konstruktor

Opis stanowiska: Konstruowanie urządzeń pomocniczych smarowania i chłodzenia maszyn wirujących (sprężarki, turbiny), zbiorników, rurociągów, itp. Dobór podzespołów, materiałów, wykonywanie obliczeń, analiz ryzyka, instrukcji obsługi Opracowywanie dokumentacji warsztatowej...

Konstruktor

Opis stanowiska: Konstruowanie urządzeń pomocniczych smarowania i chłodzenia maszyn wirujących (sprężarki, turbiny), zbiorników, rurociągów, itp. Dobór podzespołów, materiałów, wykonywanie obliczeń, analiz ryzyka, instrukcji obsługi Opracowywanie dokumentacji warsztatowej...

Technik Robotów Spawalniczych

Weryfikacja i optymalizacja parametrów robotów przemysłowych. Kontrola wymiarowa i geometryczna wyrobów zgodnie z dokumentacją techniczną. Dokonywanie korekt trajektorii spawania na robotach spawalniczych. Prowadzenie analizy i działan optymalizacji czasów cykli spawania. Udział w...

Kierownik Sklepu

Główne Obowiązki: Planowanie i organizowanie pracy zespołu Odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów pracy sklepu. Realizacja założeń sprzedażowych oraz minimalizacja strat. Nadzór nad dostępnością asortymentu, ekspozycją produktów i prawidłowym...