Praca: Podinspektor w referacie spraw obywatelskich z urzędem stanu cywilnego


Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim
Podinspektor w referacie spraw obywatelskich z urzędem stanu cywilnego
Miejsce pracy: Krzyż Wielkopolski
Numer: StPr/25/0409
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych obowiązków i zadań na stanowisku:Zadania główne:I. Organizowanie (we współpracy z właściwymi instytucjami zadań gminy dotyczących sprawwojskowych, obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego).1. Opracowuje (aktualizuje) plany: zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, operacyjnegofunkcjonowania w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, wtym przemieszczenia urzędu na zapasowe miejsce pracy, ochrony zabytków na wypadek konfliktuzbrojnego.2. Przygotowuje projekty aktów prawa miejscowego pozwalające burmistrzowi wypełniać funkcjęszefa obrony cywilnej i zespołu zarządzania kryzysowego oraz kierować zadaniami obronnymi.3. Organizuje i przeprowadza kwalifikacje wojskowe, w tym wykazuje osoby jej podlegające, wzywa jedo stawienia się przed powiatowymi komisjami lekarskimi, a w razie konieczności egzekwuje tenobowiązek (tytuły wykonawcze, postanowienia).4. Wykonuje inne zadania związane z egzekwowaniem obowiązku obrony, w tym ewidencjonujeosoby o nieuregulowanym stosunku do powszechnego obowiązku obrony, orzeka o koniecznościbezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, uznaje za osobę posiadającą na wyłącznym utrzymaniuczłonka rodziny albo za żołnierza samotnego.5. Wykonuje zadania pozwalające (w razie ćwiczeń, ogłoszenia mobilizacji bądź wojny) przygotowaćsię do obrony, w tym przygotowuje stanowisko kierowania (burmistrza), organizuje stały dyżur orazszkolenia, treningi i ćwiczenia, uruchamia procedury podwyższenia gotowości oraz akcje kurierskie,obwiesza o powszechnej mobilizacji (plakaty), reklamuje osoby od obowiązku pełnienia czynnejsłużby wojskowej oraz nakłada świadczenia osobiste i rzeczowe (i nalicza wynagrodzenia).6. Wykonuje zadania pozwalające zapobiegać zdarzeniom kryzysowym bądź minimalizować ich skutki,w tym: zapewnia działanie zespołu zarządzania kryzysowego, uruchamia procedury podwyższeniagotowości, organizuje i nadzoruje działanie systemów wczesnego wykrywania zagrożeń i alarmowaniao nich ludności, rozpoznaje zagrożenia kryzysowe i rekomenduje działania, organizuje szkolenia,treningi i ćwiczenia, chroni infrastrukturę krytyczną oraz sporządza analizy, raporty i meldunki.7. Sporządza sprawozdania dotyczące spraw wojskowych, obronnych, obrony cywilnej orazzarządzania kryzysowego.II. Obsługa rady miejskiej, jej komisji i rad sołeckich.1. Organizuje pracę rady miejskiej i jej komisji, w tym: przygotowuje sesje i posiedzenia, prowadzi ichelektroniczną obsługę oraz sporządza protokoły.2. Rejestruje uchwały, wnioski, interpelacje, petycje, skargi, opinie i wnioski kierowane do rady,przekazuje je do realizacji i przygotowuje informacje w sprawie.3. Przekazuje uchwały (i inne dokumenty) organom nadzoru oraz do publikacji w dziennikuurzędowym województwa wielkopolskiego.4. Prowadzi sprawy radnych dotyczące oświadczeń majątkowych oraz wypłat diet.5. Organizuje prace rad sołeckich, w tym: przygotowuje zebrania sprawozdawczo-wyborcze, sporządzaprotokoły, przekazuje wnioski do realizacji.6. Prowadzi obsługę zadań dotyczących funduszu sołeckiego oraz diet sołtysów.Zadania dodatkowe:1. Organizuje konsultacje społeczne i referenda.2. Organizuje spisy powszechne (z wyłączeniem spisu rolnego).3. Pomaga w organizowaniu uroczystości zawarcia związku małżeńskiego.4. Sporządza (w zakresie stanowiska pracy) plany, projekty uchwał i zarządzeń, informacje publiczneoraz inne opracowania.5. Wykonuje inne czynności związane z planowaniem, organizacją oraz kontrolowaniemrealizowanych zadań.6. Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) Obywatelstwo polskie państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.2) Wykształcenie średnie.3) Staż pracy minimum 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego.4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5) Niekaralność (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).6) Nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:1) preferowane wykształcenie wyższe (szczególnie: w zakresie prawa, administracji, politologii, bezpieczeństwo publiczne).2) Wysoki poziom posiadanych kompetencji cyfrowych w tym kompetencji informacyjnych obejmujących umiejętności wyszukiwania informacji, rozumienia jej, a także oceny jej wiarygodnościi przydatności.3) Predyspozycje osobowościowe:a) umiejętność pracy w zespole,b) dokładność, skrupulatność i cierpliwość,c) komunikatywność i pewność siebie,d) lojalność w stosunku do podwładnych i przełożonych.4) Umiejętność posługiwania się przepisami prawnymi, w szczególności:a) ustawy o samorządzie gminnym;b) ustawy o funduszu sołeckim;c) ustawy o finansach publicznych;d) ustawy o rachunkowości;e) ustawy prawo zamówień publicznych;f) ustawa o obronie Ojczyzny;g) ustawa o zarządzaniu kryzysowym;h) ustawa o stanie klęski żywiołowej;i) ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej.5) Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.6) Prawo jazdy kategorii B

Miejsce pracy:

Krzyż Wielkopolski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Krzyżu Wielkopolskim.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor

a) prowadzenie spraw związanych z rejestracją, czasową rejestracją, oraz wyrejestrowaniem pojazdów na wniosek właściciela lub z urzędu,b) profesjonalna rejestracja pojazdów,c) czasowe wycofanie pojazdów z ruchu,d) przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdów,e) dokonywanie wpisów o...

Podinspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- pozyskiwanie informacji o możliwościach uzyskania środków finansowych z funduszy unijnych i krajowych,-sporządzanie wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych unijnych, zagranicznych i krajowych i innych dokumentów związanych z programami...

Podinspektor w wydziale architekuty i budownictwa

1.Wykonywanie obowiązków wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane, a także nadzór i kontrola nad przestrzeganiem tych przepisów, w szczególności:a)sprawy dotyczące pozwoleń na...


Pracownik biurowy ds. gospodarki nieruchomościami zabudowanymi

Prowadzenie spraw z zakresu sprzedaży mieszkań, Składanie korekt deklaracji podatkowych przy sprzedaży, Prowadzenie postępowań przetargowych na zbycie mieszkań, lokali użytkowych, garaży oraz innych nieruchomości zabudowanych, Sprzedaż mieszkań, lokali użytkowych, garaży oraz innych...

Młodszy Monter Izolacji Przemysłowej (z bezpłatnym szkoleniem)

Udział w 5-dniowym szkoleniu przygotowującym do pracy (Łódź, zakwaterowanie i udział bezpłatne) Praktyczne wdrożenie na zagranicznych budowach Montaż wełny izolacyjnej i blach na rurociągach, zbiornikach, kotłach i innych elementach przemysłowych Umiejętność obsługi podstawowych...

Główny Specjalista / Główna Specjalistka w Wydziale Technicznym

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia na usługi, roboty budowlane, Uzyskiwanie warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzania ścieków od właściwych jednostek organizacyjnych,...

Specjalista ds. zamówień publicznych

Główny zakres obowiązków m.in.: kompleksowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznymi aktami prawnymi spółki, w tym sporządzanie wszelkich dokumentów wymaganych procedurą oraz ocena...