Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Ogłoszenie numer: 10224359, z dnia 2025-09-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych,
  • Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów,
  • Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili,
  • Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat,
  • Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,
  • Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
  • Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
  • Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
  • Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
  • Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
  • Precyzja i dbałość o szczegóły,
  • Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
  • Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
  • Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim

Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych problemów Płynna znajomość...

Doradca telefoniczny z j. niemieckim

Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie. Znajomość pakietu Microsoft Office.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych, Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów, Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili, Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat, Rejestracja i wdrażanie partnerów wg...


Operator maszyn CNC

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: obsługę maszyn do obróbki skrawaniem CNC pracę na podstawie dokumentacji technicznej wykonywanie pomiarów kontrolnych produkowanych elementów dbałość o jakość wykonywanej pracy oraz o utrzymanie właściwego stanu...

Specjalista ds. Roszczeń Projektowych

Opis stanowiska Będziesz proaktywnym ogniwem w zarządzaniu ryzykiem kontraktowym, analizując dokumentację i identyfikując szanse na roszczenia. Twoja rola to także strategiczne prowadzenie korespondencji związanej z roszczeniami oraz negocjowanie korzystnych warunków. Obejmiesz kluczową...

Specjalista ds. Roszczeń Projektowych

Opis stanowiska Będziesz proaktywnym ogniwem w zarządzaniu ryzykiem kontraktowym, analizując dokumentację i identyfikując szanse na roszczenia. Twoja rola to także strategiczne prowadzenie korespondencji związanej z roszczeniami oraz negocjowanie korzystnych warunków. Obejmiesz kluczową...

Specjalista ds. Roszczeń Projektowych

Opis stanowiska Będziesz proaktywnym ogniwem w zarządzaniu ryzykiem kontraktowym, analizując dokumentację i identyfikując szanse na roszczenia. Twoja rola to także strategiczne prowadzenie korespondencji związanej z roszczeniami oraz negocjowanie korzystnych warunków. Obejmiesz kluczową...