Praca: Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B


Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Obsługa Umowy z Klientem Kluczowym w obszarze realizacji zamówień, koordynowania procesów logistycznych, raportowania oraz obsługi po sprzedażowej.  Działania obsługowe, mające na celu utrzymanie zadowolenia klienta, obejmujące pomoc techniczną, obsługę reklamacji, wsparcie w zakresie użytkowania produktu, a także zbieranie opinii i sugestii.

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • praca na systemach obsługowych,
  • obsługa Klienta w obszarze  obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń,
  • monitorowanie przepływu przesyłek,
  • raportowanie dużych wolumenów/zamówień
  • posprzedażowa obsługa Klienta
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • bardzo dobra znajomość pakietu office w tym Excela, 
  • zdolność pracy na dużej ilości danych, 
  • doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta
Mile widziane:
  • doświadczenie w obszarze logistyki, 
  • znajomość SAP
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego i zgranego zespołu, który obsługuje najlepsze grupy sprzedażowe w T-Mobile Polska.
  • Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług.
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ

Customer Support Technician

Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by answering product queries, troubleshooting issues, handling complaints, and guiding customers through...

Client Support Specialist with Spanish

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various...

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży, Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,...


Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych

Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta Prowadzenie prezentacji produktowych oraz...

Technik Serwisu Maszyn

Twoje zadania: Przeprowadzanie przeglądów i napraw technicznych Montaż dodatkowych komponentów i wyposażenia Diagnozowanie awarii i bieżące usuwanie usterek Zachowanie porządku w miejscu pracy oraz przestrzeganie przepisów BHP Współdziałanie z innymi działami technicznymi Oczekujemy:...

Technik Serwisu Maszyn

Twoje zadania: Przeprowadzanie przeglądów i napraw technicznych Montaż dodatkowych komponentów i wyposażenia Diagnozowanie awarii i bieżące usuwanie usterek Zachowanie porządku w miejscu pracy oraz przestrzeganie przepisów BHP Współdziałanie z innymi działami technicznymi Oczekujemy:...

Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych

Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta Prowadzenie prezentacji produktowych oraz...