Praca: Podinspektor ds. obywatelskich


Urząd Miejski w Paczkowie
Podinspektor ds. obywatelskich
Miejsce pracy: Paczków
Numer: StPr/25/1213
OBOWIĄZKI:
1) Realizacja zadań wynikających z ustaw o dowodach osobistych i o ewidencji ludności:a) Przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w rejestrze PESEL, Rejestrze Mieszkańców, Rejestrze Dowodów Osobistych oraz systemach teleinformatycznych, w których prowadzone są przedmiotowe rejestry,b) aktualizacja rejestrów PESEL, RDO, Rejestru Mieszkańców,c) wydawanie i unieważnianie dowodów osobistych,d) wydawanie zaświadczeń z zakresu dowodów osobistych i rejestru mieszkańców,e) udostępniania danych osobowych ze zbioru PESEL, RDO, Rejestru Mieszkańców,f) nadawanie i upowszechnianie numerów ewidencyjnych, sporządzanie sprawozdań statystycznych,2) prowadzenie i obsługa Rejestru Danych Kontaktowych w ramach Systemu Rejestru Państwowych.3) prowadzenie rejestru zastrzeżeń numeru PESEL,4) realizacja zadań wynikających z ustawy prawo o zgromadzeniach,5) prowadzenie postępowań administracyjnych o wymeldowanie z pobytu stałego.6) przetwarzanie, udostępnianie danych osobowych, prowadzenie i aktualizacja Rejestru Wyborców,7) przetwarzanie danych osobowych, prowadzenie i aktualizacja w systemie Wspierania Organów Wyborczych (sporządzanie meldunków kwartalnych i Centralny Rejestr Informacji Dodatkowych),8) sporządzanie spisów wyborców,9) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,10) sporządzanie aktów pełnomocnictwa do głosowania,11) współdziałanie w zakresie dyscypliny meldunkowej w odniesieniu do realizacji powszechnego obowiązku obrony RP,12) współdziałanie w zakresie realizacji obowiązku szkolnego dzieci i młodzieży,13) prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej.Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 04.11.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12877
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wyksztacenie wyższe potwierdzone dyplomem uzyskania tytułu zawodowego magistra. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,2) wykształcenie wyższe potwierdzone dyplomem uzyskania tytułu zawodowego magistra,3) co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) nieposzlakowana opinia,7) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1)wykształcenie administracyjne,2)komunikatywność,3)umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,4)umiejętność pracy w zespole,5)wysoka kultura osobista.Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny, 2) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie,4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,5) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje,6) pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,7) pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych,9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 poz. 1135).Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 04.11.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12877

Miejsce pracy:

Paczków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor w wydziale obsługi mieszkańców

- udzielanie mieszkańcom informacji dotyczących spraw urzędowych, miejskich inicjatyw oraz funkcjonowaniaUrzędu Miasta Kielce;- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń, wniosków i interwencji mieszkańców (telefonicznie, mailowo, poprzezaplikacje lub inne kanały komunikacji);- przekazywanie...

Podinspektor/inspektor ds. sporządzania aktów planowania przestrzennego

1. Sporządzanie projektów aktów planowania przestrzennego.2. Koordynowanie opracowań wielobranżowych w zakresie przydzielonych zadań planistycznych.3. Przeprowadzanie wizji lokalnych, sporządzanie dokumentacji fotograficznej.4. Sporządzanie opracowań graficznych.5. Uczestniczenie w...

Podinspektor/inspektor ds. obsługi administracyjno-biurowej i organizacyjnej wydziału

1.Obsługiwanie dokumentów wpływających w systemie Mdok i prowadzenie ich ewidencji.2. Przyjmowanie korespondencji wpływającej i przedkładanie jej dyrektorowi Wydziału do dekretacji.3.Obsługa Interesanta, poprzez udzielanie podstawowych informacji odnośnie zadań referatów, oraz wydawanie...


Operator Centrum Monitoringu Wizyjnego z KPOF

Opis stanowiska Obsługa systemu monitoringu wizyjnego z AI: detekcja ruchu, analiza zdarzeń, weryfikacja alertów Monitorowanie obrazu z kamer (salony, serwisy, parkingi, zaplecza) Ocena zgłoszeń alarmowych i działania zgodnie z procedurą (eskalacja, interwencja) Współpraca z patrolami...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Zespole Projektowym

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowanie, udział w realizacji oraz rozliczenie projektów inwestycyjnych, Udział w przygotowaniu i samodzielne przygotowania bieżącej korespondencji z podmiotami zaangażowanymi w realizację zadania inwestycyjnego, Udział w Radach...

Mechanik maszyn przemysłowych (m/k)

Twoje zadania wykonywanie napraw maszyn – wymiana uszkodzonych części, regulacja maszyn i systemów, kontrola jakości – testowanie wytworzonych komponentów przy użyciu narzędzi pomiarowych i testowych, konserwacja – wykonywanie regularnych prac konserwacyjnych zgodnie z planem oraz...

Pracownik ds. kontroli wewnętrznej 

Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli instytucjonalnej w Komendzie Głównej Straży Ochrony Kolei, w tym w podległych komórkach wykonawczych, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli dla przedstawienia stanu faktycznego kontrolowanego obszaru, weryfikacja realizacji wniosków i...