Praca: Podinspektor w wydziale dialogu społecznego i promocji


URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY
Podinspektor w wydziale dialogu społecznego i promocji
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0872
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie spraw związanych z aktualizacją serwisów internetowych i mediów społecznościowych,- przygotowywanie materiałów związanych z redagowaniem informacji samorządowych publikowanych w sieci,- przygotowywanie audiowizualnych materiałów promocyjnych miasta i gminy,- sporządzanie fotorelacji z wydarzeń, uroczystości, konsultacji, konferencji,- tworzenie kampanii promocyjnych, materiałów audiowizualnych,- pomoc w prowadzeniu spraw organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem wydziału,- pomoc w organizacji wydarzeń, świąt, uroczystości,- pomoc w tworzeniu strategii promocyjnej w mediach społecznościowych,- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dziennikarstwo lub marketing
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obywatelstwo polskie
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: nienaganna opinia
Uprawnienia: wiedza niezbędna do realizacji wymienionych zadań
Uprawnienia: niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Uprawnienia: znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: gotowość do podjęcia pracy na zatrudnieniu
Uprawnienia: posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: doświadczenie w tworzeniu materiałów promocyjnych i prowadzeniu social mediów
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w administracji


Wymagania inne:

Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowyPierwsza umowa na max 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony. W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy. Informacja o warunkach pracy:a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG,b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor

planowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne Wymagania inne: informacje na stronie:...

Podinspektor

1. Zapewnienie obsługi prasowej Burmistrza Pszczyny.2. Redagowanie komunikatów i artykułów do prasy, oświadczeń, sprostowań i informacji do mediów.3. Redagowanie artykułów na stronę internetową.4. Prowadzenie profili społecznościowych zarządzanych przez gminę Pszczyna.5....

Podinspektor

obsługa biura Rady Gminy, prowadzenie dokumentacji Rady Gminy Przewodniczącego Rady Gminy , organizacja sesji Rady Gminy i konwentów Rady Gminy, zastępowanie wyznaczonego pracownika, przygotowanie porządku obrad i kolejnych posiedzeń Rady Gminy, rejestracja sesji Rady Gminy, protokołowanie...


Operator / Programista CNC

Twoja rola jako Operator i Programista CNC: Obsługa maszyn CNC (FANUC) oraz wsparcie w zadaniach programistycznych Czytanie i interpretacja rysunków technicznych oraz instrukcji roboczych Przeprowadzanie kontroli jakości w celu zapewnienia spójności i dokładności produkcji Współpraca z...

Główny Specjalista / Główna Specjaliskta ds. Płac i kadry

Główne obowiązki: (Bardziej szczegółowy wykaz obowiązków służbowych można uzyskać podczas rozmowy kwalifikacyjnej) Organizacja i kontrola pracy zespołu (pracownicy działu kadr + BHP). Kontrola prowadzenia i archiwizacji dokumentacji kadrowej (przyjęcie do pracy, zwolnienie,...

Kierownik Robót / Inżynier Budowy z uprawnieniami w branży budowlanej / elektrycznej / sanitarnej

Zadania: Nadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i harmonogramem Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji technicznej oraz rozwiązań projektowych Kontrola jakości, terminowości i zgodności wykonania robót z wymaganiami technicznymi Sprawdzanie kosztorysów i...

Kierownik Robót / Inżynier Budowy z uprawnieniami w branży budowlanej / elektrycznej / sanitarnej

Zadania: Nadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i harmonogramem Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji technicznej oraz rozwiązań projektowych Kontrola jakości, terminowości i zgodności wykonania robót z wymaganiami technicznymi Sprawdzanie kosztorysów i...