Praca: Referent ds. edukacji leśnej


Nadleśnictwo Niepołomice
Referent ds. edukacji leśnej
Miejsce pracy: Niepołomice
Numer: StPr/25/0599
OBOWIĄZKI:
1.Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie edukacji leśnej społeczeństwa, a w szczególności:a) opracowywanie sprawozdania i raportów w zakresie edukacji leśnej oraz archiwizowanie dokumentacji,b) przygotowywanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych nadleśnictwa,c) organizowanie i udział w prowadzeniu zajęć z zakresu edukacji leśnej społeczeństwa,d) opracowywanie programów i planów działań edukacyjnych w nadleśnictwie,e) organizowanie szkoleń i warsztatów, konkursów z zakresu edukacji leśnej,f) monitorowanie na bieżąco stanu technicznego infrastruktury edukacyjnej nadleśnictwa,g) współpraca z podmiotami międzynarodowymi w zakresie wymiany doświadczeń oraz wspólnych działań edukacyjnych,h) współpraca z uczelniami wyższymi oraz dyrekcjami szkół leśnych w zakresie doskonalenia programów nauczania.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: leśne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe leśne jest obligatoryjne oraz co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku, znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), EZDlink do dokumentacji:https://niepolomice.krakow.lasy.gov.pl/witamy/-/asset_publisher/Wo5w/content/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-referent-ds-edukacji-lesnej

Miejsce pracy:

Niepołomice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 850 PLN


Opis wynagrodzenia:

godziny pracy: 07:00 - 15:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

APLIKUJ TERAZ

Starszy referent ubezpieczeń

Czynności w zakresie rozliczania należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, bieżące księgowanie, uwzględnianie obrotów i sald, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w sprawach ulg w spłacie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,...

Referent(ka) ds. administracyjno-biurowych i gospodarki materiałowej

ZAKRES ZADAŃ KLUCZOWYCH NA STANOWISKU:a) W części dotyczącej obsługi Sekretariatu biura LP ZUL Wrocław:Obsługa gabinetu Dyrektora w bieżących potrzebach organizacyjnych,w tym przygotowywanie napojów.Obsługa gości u Dyrektora oraz w biurze LP ZUL we Wrocławiu w tymprzygotowywanie...

Starszy Referent / Młodszy Specjalista w Sekcji Organizacyjnej w Departamencie Kontroli

GŁÓWNE ZADANIA monitorowanie czynności kancelaryjnych; obsługa organizacyjno-sekretarska Dyrektora Departamentu Kontroli i jego Zastępców; obsługa systemu kancelaryjnego sekretariatu Departamentu Kontroli; prowadzenie terminarza spraw, spotkań z udziałem Dyrektora Departamentu Kontroli lub...


Pomocnik produkcji

Opis stanowiska: obsługa młyna i innych maszyn produkcyjnych, przygotowywanie i transport surowców do stanowiska pracy, kontrola jakości wytwarzanych elementów, prowadzenie prostych zapisów i raportów, współpraca z operatorem maszyn i resztą zespołu. Wymagania: gotowość do podjęcia...

Analityk danych rynkowych

Opis stanowiska: Analizowanie danych sprzedażowych, mediowych i rynkowych w celu oceny skuteczności działań marketingowych, Tworzenie modeli ekonometrycznych wspierających decyzje biznesowe, Przygotowywanie raportów i prezentacji zawierających wnioski i rekomendacje, Udział w projektach...

Specjalista ds. Strategii Mediowych

Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...

Elektryk Budowlany z Uprawnieniami

Montaż i budowa tras oraz linii kablowych. Instalacja gniazdek, przełączników i kompletnych instalacji elektrycznych. Montaż i podłączanie urządzeń sterowania oraz oświetlenia. Montaż rozdzielnic i szaf sterowniczych. Posiadanie uprawnień elektrycznych (do 1 kV lub wyższe)....