Praca: Specjalista do spraw kadr i płac


Szkło Spółka z o.o.
Specjalista do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0691
OBOWIĄZKI:
1. administrowanie sprawami pracowniczymi, w tym prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencji czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania określonych zawodów, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP2. obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizowaniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych3. sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych do ZUS4. zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnionych pracowników oraz zleceniobiorców, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń5. przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby Zarządu6. sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US a także informacji do PFRON7. obsługa PPK8. obsługa ubezpieczenia na życie9. bieżąca obsługa pracowników oraz zleceniobiorców10. współpraca z biurem prawnym w temacie przygotowania projektów regulaminów i zarządzeń Zarządu w zakresie prawa pracy i ich aktualizowanie11. realizacja procesów rekrutacji i doboru kadr, szkoleń i rozwoju oraz motywowania (w tym wynagradzania) pracowników12. współpraca z podmiotami zewnętrznymi tj. PUP, ZUS, US, PIP,13. realizacja spraw dotyczących certyfikacji ISO w zakresie kadr oraz uczestnictwo w audytach z tym związanych14. ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń finansowych i raportowania oraz uzgadniania sald na kontach księgowych dotyczących płac oraz wprowadzanie faktur kosztowych,15. obsługa sekretariatu (przyjmowanie poczty przychodzącej, jak i wychodzącej, obsługa telefoniczna interesantów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office
Uprawnienia: znajomość przepisów prawa pracy
Uprawnienia: znajomośc przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego osób fizycznych


Wymagania dodatkowe:

Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie + premiapracy od 7-15 lub 8-16

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie ),...

Kadrowiec

Zarządzanie dokumentacją pracowniczą, obsługa procesów zatrudnienia, ewidencją czasu pracy i urlopów. Prowadzenie akt osobowych oraz wspieranie pracowników w kwestiach administracyjnych i prawnych, takich jak badania lekarskie czy szkolenia BHP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...


Analityk / Analityczka Produkcji

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Analiza wyników produkcji raportowanych w systemach: SAP, Nanocode, Excel na poziomie Łańcucha Dostaw Nadzór i potwierdzenie zamknięcia procesu księgowania danych Zakładu Prowadzenie procesu monitoringu...

Koordynator / Koordynatorka Zakupów Komercyjnych

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja planów zakupowych biurowych zgodnie z budżetem Przestrzeganie i realizowanie zasad polityki zakupowej w obszarze zakupów biurowych Inicjowanie i samodzielne prowadzenie procesów przetargowych od...

Asystent techniczny w Dziale Wdrożeń

Twój zakres obowiązków: Udział w przygotowywaniu wdrożeń systemów kolejkowych – przygotowywanie sprzętu, współpraca z instalatorami, nadzór nad pracami technicznymi Przeprowadzanie instalacji, konfiguracji systemów oraz szkoleń dla użytkowników końcowych Wsparcie merytoryczne w...

Kierowca kat. B

Wynagrodzenie: Stawka godzinowa: 16,70 € + 6 € premii dziennej Zarobki netto (po podatkach, klasa podatkowa 1): 5 dni pracy tygodniowo → 2 200 € netto 6 dni pracy tygodniowo → 2 400 € netto Zarobki netto (po podatkach, klasa podatkowa 3): 5 dni pracy tygodniowo → 2 500 € netto 6 dni...