Praca: Inżynier Wsparcia Klienta


 Rekrutujemy z Energią!

Aktualnie do Spółki Apator Rector Sp. z o.o. zlokalizowanej w Zielonej Górze poszukujemy Kandydata/-tkę na stanowisko:

Inżynier Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
OPIS STANOWISKA
  • Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy.
  • Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi.
  • Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według ustalonego harmonogramu.
  • Przygotowywanie materiałów technicznych, instrukcji użytkowania i wsparcie przy tworzeniu ofert i prezentacji.
  • Współpraca z partnerami i podwykonawcami w zakresie wsparcia technicznego.
WYMAGANIA
  • Wykształcenie techniczne, mile widziane elektronika, elektrotechnika lub elektroenergetyka.
  • Znajomość pakietu MS Office i umiejętność szybkiego przyswajania nowych technologii.
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy zespołowej.
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych do 50% czasu pracy.
  • Otwartość na zmiany i gotowość do rozwoju kompetencji technicznych.
OFERUJEMY
  • Umowę o pracę lub B2B z możliwością elastycznego startu dnia pracy.
  • Stabilne zatrudnienie, onboarding i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Udział w projektach w branży energetycznej i gazowej.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie oraz dofinansowanie szkoleń i zajęć sportowych.
  • Pracę w przyjaznym zespole i w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
APLIKUJ TERAZ

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...

Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...


Magazynier (k/m) 

Twoje główne zadania: prawidłowe przyjmowanie dostaw asortymentu sprawdzanie jakości towaru odpowiednie rozlokowanie towarów na terenie magazynu utrzymanie porządku w miejscu pracy współpraca w zadaniach z pozostałym personelem sklepu Oczekujemy od Ciebie: dobrej organizacji pracy i...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...