Praca: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk


Ogłoszenie numer: 10492649, z dnia 2025-12-19

Klient portalu Praca.pl

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń.
  • Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników.
  • Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń.
  • Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów.
  • Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach.
  • Obsługa dodatkowych infolinii Contact Center.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunki techniczne / IT) lub status studenta.
  • Podstawowa wiedza o Windows i sieciach komputerowych.
  • Umiejętność obsługi Microsoft 365.
  • Komunikatywność, chęć pomagania, orientacja na kontakt z ludźmi.
  • Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
  • Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych.
Mile widziane:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • Wsparcie opiekuna wdrożeniowego przez 3 miesiące.
  • Pożyczki na preferencyjnych warunkach i pomoc w trudnych sytuacjach.
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
  • Karta Multisport.
  • Dofinansowanie do wypoczynku i kultury.
  • Zniżki u partnerów i na paliwo.
  • Dostęp do platformy językowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...

Inżynier Wsparcia Klienta

OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...

Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...


Kontroler Stanów Magazynowych

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Parametryzacja towarów oraz ich rozmieszczenie w magazynie Wykonywanie przemieszczeń wewnątrzmagazynowych Inwentaryzacja towarów Obsługa zwrotów i procesu utylizacji Udział w działaniach doskonalących Raportowanie WYMAGANIA Dobra znajomość procesów...

Business Controller

WHAT ARE YOU GOING TO DO? Prepare monthly financial reports for management Manage financial planning, budgeting, and forecasting Lead monthly financial performance monitoring Escalate any financial issues to management Set and track key performance indicators (KPIs) and objectives Collaborate with...

Magazynier / Magazynierka

Twoje główne zadania: szykowanie i sprawdzanie towaru zadania związane z załadunkiem i rozładunkiem towarów kontrola jakości produktów praca ze skanerami elektrycznymi Oczekujemy od Ciebie: dyspozycyjności do pracy w porze nocnej (w godz. 20:00 - 4:00) aktualnych badań do celów...

Zastępca Kierownika Działu Sprzedaży i Logistyki

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...