Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji


Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres Obowiązków
  • Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych.
  • Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych.
  • Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług.
  • Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie www, w mediach społecznościowych i ogłoszeniowych.
Wymagania
  • Minimum wykształcenie średnie (znajomość branży szkoleniowej BHP/zawodowej – atut).
  • Sprawna obsługa komputera i pakietu biurowego.
  • Zdolność do promowania usług w internecie i mediach społecznościowych.
  • Wymagana dokładność, systematyczność i umiejętność planowania pracy.
Warunki Współpracy
  • Zatrudnienie na stabilną umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie premiujące zaangażowanie i efektywność pracy.
  • Dostęp do szkoleń i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Zapewniamy możliwość długoterminowego rozwoju zawodowego.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych w celu obecnej rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przez TARBONUS Sp. z o.o.”
Informacja:
Równocześnie przyjmuję do wiadomości, że Administratorem moich danych osobowych jest TARBONUS Sp. z o.o. ul. Bociana 17, 31-231 Kraków, mam prawo dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, mam prawo do wycofania zgody w każdym czasie przez wysłanie prośby na adres odo@tarbonus.pl, moje dane będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego”.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...

Specjalista / Specjalistka ds. rozpatrywania zgłoszeń klientów

Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących usług finansowych. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień oraz odpowiedzi dla klientów. Wprowadzanie danych i prowadzenie rejestru zgłoszeń w dedykowanym systemie. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w toku obsługi spraw....

Doradca ds. Sieci Partnerskiej

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...


Prawnik / Radca Prawny

Zakres obowiązków: Wsparcie prawne Biura Zarządu i współpraca z Zarządem, Bieżąca obsługa prawna firm i klientów zewnętrznych, Sporządzanie pism, opinii, umów i innych dokumentów, Analiza zagadnień prawnych, orzecznictwa i interpretacji, Monitorowanie zmian w przepisach i...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Księgowości

Twoje zadania: bieżąca obsługa klientów w kwestiach podatkowych i rozliczeniowych, przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, uzgadnianie kont i rachunków, analiza dokumentów oraz wprowadzanie danych do systemu. Szukamy Ciebie, jeśli: masz wykształcenie kierunkowe (finanse,...

Doradca / Doradczyni Klienta w Branży Nieruchomości

Szukamy Osoby do profesjonalnej sprzedaży mieszkań i wynajmu lokali usługowych. pełnego zarządzania procesem transakcji. aktywnego budowania relacji biznesowych. prezentowania ofert i koordynacji dokumentacji umów. wspierania działań marketingowych i współpracy między działami. Wymagane...

Pracownik ds. utrzymania maszyn i urządzeń

Zakres obowiązków: utrzymanie ciągłości pracy pojazdów, maszyn i urządzeń, nadzór nad prowadzeniem obsługi, eksploatacji, konserwacji, przestrzegania terminów przeglądów i zasad gwarancji wszelkich obsługiwanych maszyn, urządzeń, pojazdów zgodnie z dokumentacją...