Praca: Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych



Aktualnie Dział Technologii Informacyjnych poszukuje osoby na stanowisko

Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
  • Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały.
  • Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany, współpraca z zespołami, by osiągnąć założone KPI, koordynacja content production.
  • Zarządzanie macierzowo zespołem projektowym odpowiedzialnym za media społecznościowe (zespół kilkunastoosobowy).
  • Praktyczna znajomość platform reklamowych social media (Meta, Linkedin, TikTok, X, YouTube etc.) oraz narzędzi do social listeningu i narzędzi analitycznych.
  • Koordynacja planowania i ustawiania kampanii przez zespół projektowy oraz rozwój kompetencji zespołu w tym zakresie, wsparcie mentorskie.
  • Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego, ustalanie KPI.
  • Monitoring aktywności marek w mediach społecznościowych (przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi), przygotowywanie raportów i analiza skuteczności prowadzonych działań.
  • Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych.
  • Współpraca z Działem PR, Działem Sprzedaży, Działem Marki, Działem Analiz Marketingowych oraz z Zespołem ds. komunikacji.
  • Organizacja przygotowywania harmonogramów postów wraz z zespołem contentowym i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne kanały.
  • Koordynacja prac z zewnętrznymi firmami, domami produkcyjnymi czy agencjami.
  • Aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji.

 
Poszukiwane kompetencje
  • Umiejętność pracy w rozproszonym zespole projektowym oraz posiadanie kompetencji managerskich.
  • Doświadczenie i wiedza w zakresie mediów społecznościowych (w tym znajomość najnowszych trendów oraz wykorzystywanych narzędzi).
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu mediów społecznościowych oraz praktyczna znajomość platform reklamowych social media (Meta, Linkedin, TikTok, X, YouTube etc.).
  • Dobra znajomość narzędzi do social listeningu i analityki social media np. Brand24 czy Sotrender.
  • Umiejętność koordynacji procesu tworzenia treści (video, copy) oraz zapewnienia ich spójności z aktualnymi trendami i strategią komunikacji.
  • Sprawna organizacja pracy własnej i osób współpracujących.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Kreatywność, zaangażowanie oraz chęć rozwoju.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na cały etat.
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
  • Praca w systemie hybrydowym (w jednym tygodniu 3 dni w biurze, a w kolejnym tygodniu 2 dni w biurze).
  • Elastyczny czas pracy.
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
  • Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
  • Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
  • Możliwość skorzystania z benefitów na dogodnych warunkach oraz opieka medyczna Medicover (pakiet podstawowy w cenie 1 zł miesięcznie).
  • Pracę w zespole tworzącym kreatywne środowisko pracy.
  • Ciekawe wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.
  • Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ

Manager ds. Digital Marketingu

Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...

Kierownik do spraw marketingu internetowego

Ogólny zakres obowioązków: prowadzenie biura oraz sprzedaży online wraz z marketingiem online Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik do spraw marketingu internetowego (wymagany staż - lata: 2) Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: marketing Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania...

Menedżer ds. Marketingu

Kogo szukamy? Szukamy doświadczonej, samodzielnej i kreatywnej osoby, która potrafi planować, wdrażać i analizować działania marketingowe oraz prowadzić projekty od początku do końca. Nasze oczekiwania: minimum 1–2 lata doświadczenia w marketingu (preferowane stanowisko samodzielne),...


Team Leader with German

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dyspozytor w Dziale Obsługi Robót

Będziesz odpowiadać za: sporządzanie wewnętrznych planów napraw głównych, produkcji i regeneracji, wystawianie i rejestrowanie zamówień wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja i obsługa zleceń w systemie oraz monitorowanie stanów magazynowych, wystawianie dokumentów obrotu...

Specjalista / Specjalistka ds. Elektrycznych i Automatyki

Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, zlecanie i nadzorowanie prac utrzymania ruchu urządzeń AKP, automatyki i elektrycznych (eksploatacja, konserwacja, przeglądy, naprawy, remonty); Działania prewencyjne ograniczające awarie oraz analiza ich przyczyn i skutków; Koordynacja i kontrola...

Kierownik Sprzedaży (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...