Praca: Referent/referentka ds. administracyjnych (k/m)


Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Referent/referentka ds. administracyjnych (k/m)
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/1131
OBOWIĄZKI:
1. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych.2. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu.3. Przygotowywanie dokumentów do Działu Księgowości. 4. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum. 5. Sporządzanie harmonogramów czasu pracy.6. Zadania związane z zamawianiem i wydawaniem odzieży roboczej.7. Wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem Działu.8. Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office


Wymagania inne:

Wymagania kwalifikacyjne:1. Wykształcenie min. średnie.2. Znajomość przepisów z zakresu czasu pracy.3. Znajomość programów pakietu Microsoft Office, w szczególności programu MS Word i Excel.4. Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Dobra organizacja pracy.7. Umiejętność szybkiego uczenia się.8. Wymagana biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dotyczy cudzoziemców).Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 143,20 do 6 857,60 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

APLIKUJ TERAZ

Referent

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu, praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej, praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, wyjazdami w teren w celu...

Referendarz

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze obsługa klientów zewnętrznych reprezentowanie urzędu na zewnątrz Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:...

Referent

1.Prowadzenie kasy Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Wartkowicach.2. Wykonywanie obowiązków archiwisty.3. Prowadzenie wykazu zobowiązań pracowników i innych osób z tytułu pożyczek mieszkaniowych oraz tytułów egzekucyjnych oraz bieżące monitorowanie zaległości w/w tytułów.4....


Magazynier na magazynie RTV / AGD

Miejsce pracy: Holandia, Bleiswijk 20,21 €/h brutto z dodatkiem urlopowym i rezerwami na poczet dni urlopu Zakres obowiązków: załadunek oraz rozładunek, sortowanie elektroniki, kontrola jakości produktów (np. kwalifikację ich jako uszkodzone itp.). Oferujemy: Atrakcyjna stawka godzinowa:...

Pielęgniarka / Pielęgniarz

Rozbudowa Centrum Medycznego LUX MED we Wrocławiu! Powiększamy naszą placówkę przy ulicy Swobodnej 1, by tworzyć jeszcze lepsze miejsce dla Pacjentów - w świetnej, dogodnej lokalizacji. Szukamy Pielęgniarek i Pielęgniarzy, którzy chcieliby pracować w nowoczesnym, rozwijającym się...

Lekarz / Lekarka (Anestezjologia)

Praca w komfortowych warunkach w Centrum Stomatologicznym LUX MED My zadbamy o: konkurencyjne wynagrodzenie, komfortowe wprowadzenie, zapoznanie ze standardami i procedurami, przyjemność pracy w nowoczesnym gabinecie wyposażonym w najwyższej jakości materiały, szeroki pakiet benefitów dla...

Kierownik Sprzedaży Art. Wyposażenia Wnętrz (m/k)

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców;...