Praca: Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim


Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta.
  • Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Ocena możliwości samodzielnego rozwiązania problemu przez klienta i doradztwo w tym zakresie.
  • Przygotowywanie szczegółowych raportów technicznych dla serwisantów.
  • Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów.
  • Wsparcie klientów w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Zaangażowanie w dostarczanie usług o wysokiej jakości zgodnie z celami KPI.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegłość w języku gruzińskim (min. C1) i angielskim (min. B2).
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).
  • Znajomość Windows i MS Office.
  • Wiedza z zakresu prawa, szczególnie prawa konsumenckiego i ochrony danych.
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta.
  • Silna motywacja i zaangażowanie w pracę.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
  • Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic.
  • Pakiet korzyści, w tym pakiet MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
  • Szkolenie przygotowujące do roli.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1). Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej. Wysoka kultura osobista i otwartość w kontaktach. Znajomość języka angielskiego będzie plusem.

Customer technical support specialist with Georgian

Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...


Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

Opis Uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdania finansowego Przygotowywanie raportów dla GUS, NBP, Urzędu Skarbowego i innych instytucji Przygotowywanie deklaracji VAT – JPK Przygotowywanie deklaracji CIT Kontrola płatności i księgowań Współpraca z Zespołem Księgowym i Dyrektorem...

Magazynier surowców

Zakres obowiązków (opis stanowiska): przyjmowanie towarów do magazynu samodzielne prowadzenie gospodarki magazynowej rozpakowywanie dostaw i sprawdzanie ich zgodności z dokumentacją organizowanie przestrzeni magazynowej i odpowiedniego składowania produktów przygotowywanie zamówień do...

Szlifierz

Jakie są WYMAGANIA na to stanowisko? Dokładność, umiejętność działania w zespole Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) Wiedza techniczna i zainteresowanie produktami high-tech. Doświadczenie z maszynami konwencjonalnymi i sterowanymi CNC - będzie zaletą! Przykładowe...

Szlifierz - Polernik

Czym będziesz się zajmował szlifowaniem i obróbką ręczna i maszynową elementów kompozytowych szpachlowanie i polerowanie elementów kompozytowych obsługą narzędzi szlifujących Wymagania min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku dyspozycyjność do pracy w systemie...