Praca: Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim


Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb.
  • Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne metody.
  • Kierowanie klientów w samodzielnym rozwiązywaniu problemów bez konieczności wizyty technika.
  • Przygotowywanie szczegółowych raportów dla techników serwisowych.
  • Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów, gwarantując skuteczne rozwiązania.
  • Pomoc w usługach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi zgodnej z celami KPI.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegłość w języku niemieckim (min. C1) oraz angielskim lub rosyjskim (min. B2).
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).
  • Znajomość Windows i MS Office.
  • Wiedza z zakresu prawa konsumenckiego i ochrony danych.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz orientacja na klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia.
  • Komfortowe biuro w centrum Katowic.
  • Pakiet korzyści, w tym opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kafeterię korzyści.
  • Szkolenie przygotowawcze do roli.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...

Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1). Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej. Wysoka kultura osobista i otwartość w kontaktach. Znajomość języka angielskiego będzie plusem.

Customer technical support specialist with Georgian

Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...


Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

Opis Uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdania finansowego Przygotowywanie raportów dla GUS, NBP, Urzędu Skarbowego i innych instytucji Przygotowywanie deklaracji VAT – JPK Przygotowywanie deklaracji CIT Kontrola płatności i księgowań Współpraca z Zespołem Księgowym i Dyrektorem...

Magazynier surowców

Zakres obowiązków (opis stanowiska): przyjmowanie towarów do magazynu samodzielne prowadzenie gospodarki magazynowej rozpakowywanie dostaw i sprawdzanie ich zgodności z dokumentacją organizowanie przestrzeni magazynowej i odpowiedniego składowania produktów przygotowywanie zamówień do...

Szlifierz

Jakie są WYMAGANIA na to stanowisko? Dokładność, umiejętność działania w zespole Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) Wiedza techniczna i zainteresowanie produktami high-tech. Doświadczenie z maszynami konwencjonalnymi i sterowanymi CNC - będzie zaletą! Przykładowe...

Szlifierz - Polernik

Czym będziesz się zajmował szlifowaniem i obróbką ręczna i maszynową elementów kompozytowych szpachlowanie i polerowanie elementów kompozytowych obsługą narzędzi szlifujących Wymagania min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku dyspozycyjność do pracy w systemie...