Praca: Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm


Starszy/-a Specjalista/-ka
ds. Obsługi Firm
Lokalizacja: Bydgoszcz, ul. Gdańska 35

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja

Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek – sobota

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych.
  • Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami.
  • Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego.
  • Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług, produktów, procesów, procedur dotyczących rynku B2B, a także innych związanych z aktualnymi potrzebami związanymi z realizacją celów biznesowych.
  • Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników.
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w branżach związanych z bankowością, telekomunikacją lub nowymi technologiami i w pozyskiwaniu klientów B2B.
  • Dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.
  • Umiejętność negocjacji, autoprezentacji i organizacji.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel oraz PowerPoint.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów.
  • Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
  • Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
  • Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ


Kontroler stanów magazynowych

Zakres zadań: Obsługa informatycznego systemu zarządzania magazynem WMS, Przygotowywanie prezentacji i raportów, Obsługa klienta, bezpośredni kontakt z klientem (mailowy i telefoniczny), Nadzór nad ustalonymi KPI, Kontrola nad prawidłową obsługą zleceń według wytycznych klienta,...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm

Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...

Referent / Specjalista ds. organizacji i promocji wydarzeń

Do podstawowych obowiązków należy obsługa administracyjno-organizacyjna wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: koordynacja i organizacja imprez realizowanych w siedzibie Uczelni, poza Uczelnią oraz...

Dermokonsultantka / Dermokonsultant

Zadania: Zapewnienie pacjentom profesjonalnej i rzetelnej obsługi Informowanie o właściwościach dermokosmetyków, prowadzenie konsultacji Budowanie długotrwałych relacji z pacjentami Monitorowanie stanów magazynowych dermokosmetyków Dbanie o wygląd stoiska oraz uzupełnianie brakujących...