Praca: Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni


Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni
Miejsce wykonywania pracy:
Gorzów Wielkopolski
 Termin składania CV: 20 października 2024 r.
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie,
  • udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw związanych z opłatami za usługi wodne oraz administracyjnymi karami pieniężnymi,
  • obsługę spraw z zakresu administracyjnych kar pieniężnych,
  • prowadzenie baz danych i ewidencji dotyczących administracyjnych kar pieniężnych,
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów w zakresie stanowiska.
Wymagania
CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:
  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: prawo, administracja, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, gospodarka wodna, zarządzanie, ekonomia, geografia lub pokrewne,
  • ma minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji zawodowej,
  • ma doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
  • zna przepisy Prawa wodnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office,
  • potrafi dokonywać syntezy i analizy danych,
  • dobrze organizuje pracę własną, jest samodzielny w działaniu oraz nastawiony na poszukiwanie rozwiązań.
Wymagane dokumenty
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego i załączenie aktualnego CV.
Benefity

JAKO PRACOWNIK MOŻESZ LICZYĆ DODATKOWO NA:
  • Umowa o pracę. Stabilne Zatrudnienie.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki.
  • Wczasy „pod gruszą”. Bazy noclegowe w całym kraju.
  • Atrakcyjne pakiety szkoleniowe.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Zgrany zespół i miłą atmosferę.
  • Pracę, która ma znaczenie. 
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...

Specjalista ds. Administracyjnych w Dziekanacie Wydziału Medycznego

Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień;...

Starszy Specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze Prezesa

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...


Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...