Praca: Specjalista


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 143322

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa.


Budynek 2 - kondygnacyjny bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo,  praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Nadzoruje wcześniej zaplanowane remonty, konserwacje budynków i pomieszczeń w ramach wykonawstwa własnego, usuwanie awarii w celu zapewnienia właściwych warunków pracy funkcjonariuszy i pracowników
  • Organizuje, nadzoruje przeglądy obiektów budowlanych i instalacji w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji oraz terminową legalizację sprzętu, przyrządów, urządzeń, będących w ewidencji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej
  • Kieruje, organizuje, codziennie przydziela zadania i nadzoruje prace personelu sprzątającego w kompleksie Komendy Morskiego Oddziału Straży Granicznej oraz prowadzi ewidencję czasu pracy podległych pracowników
  • Analizuje potrzeby konserwacyjne z uwzględnieniem wniosków wynikających z protokołów przeglądów stanu technicznego obiektów, zaleceń pokontrolnych, potrzeb służbowych w obiektach administrowanych przez MOSG oraz uzgadnia propozycje do planu remontów i konserwacji przewidzianych do realizacji systemem zleconym lub wykonawstwem własnym
  • Przygotowuje stosowną dokumentację (w tym notatek z rozeznań rynku, zleceń, umów) w celu usunięcia stwierdzonych w czasie przeglądów zagrożeń dla właściwego użytkowania obiektów
  • Prowadzi analizę potrzeb Oddziału, dotyczącą zakupu mediów oraz wydatków ponoszonych w tym zakresie
  • Opracowuje wnioski do Sekcji Zamówień Publicznych w zakresie zamówień na dostawę mediów do obiektów administrowanych przez MOSG
  • Sporządza wnioski (zgłoszenia, zawiadomienia) oraz przygotowuje pisma do właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej w celu uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowalnych (zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w obsłudze administracyjnej nieruchomości
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów p.poż
  • Obsługa komputera (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny)
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Komunikatywność, terminowość
  • Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji i Eksploatacji Nieruchomości

Zakres obowiązków: Wspieranie działu administracji w realizacji projektów. Nadzorowanie stanu technicznego budynków. Sprawdzanie systemów ochrony w obiektach. Zarządzanie dokumentacją techniczną zgodnie z normami prawnymi. Kontrola jakości przeprowadzanych remontów. Drobne prace...

Asystent pośrednika nieruchomości

prowadzenie biuraupowszechnianie nieruchomosci w mediach społecznościowych oraz na stronieprezentacja nieruchomoscidoradztwo Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Umiejętność obsługi urządzeń biurowych Wymagania inne:...

Inspektor

Warunki pracy Praca biurowa powyżej 4 godzin dziennie, prowadzenie pojazdu służbowego Zakres zadań koordynuje przeglądy urządzeń i systemów technicznych współdziała w przygotowaniu i realizacji remontów w budynkach Archiwum prowadzi książki obiektów budowanych realizuje potrzeby...


Pracownik zabezpieczenia sklepu

Twoje główne zadania: podejmowanie działań prewencyjnych w celu zabezpieczenia sklepu przed kradzieżami oraz przed niszczeniem mienia podejmowania interwencji po zaobserwowaniu próby kradzieży towaru czy niszczenia mienia dbałość o bezpieczeństwo utargów z kasetek i wsparcie kasjerek w...

Pracownik zabezpieczenia sklepu

Twoje główne zadania: podejmowanie działań prewencyjnych w celu zabezpieczenia sklepu przed kradzieżami oraz przed niszczeniem mienia podejmowania interwencji po zaobserwowaniu próby kradzieży towaru czy niszczenia mienia dbałość o bezpieczeństwo utargów z kasetek i wsparcie kasjerek w...

Strażnik / Strażniczka

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowidzialna za zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie Uczelni oraz ochronę mienia. Zakres obowiązków: zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia, w ykonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynków...

Koordynator / Koordynatorka Zespołu Pielęgniarskiego

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Niepodległości 44​ w Szczecinie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; możliwość...