Praca: Asystent pośrednika nieruchomości


Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Asystent pośrednika nieruchomości
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/24/0745
OBOWIĄZKI:
prowadzenie biuraupowszechnianie nieruchomosci w mediach społecznościowych oraz na stronieprezentacja nieruchomoscidoradztwo
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Umiejętność obsługi urządzeń biurowych


Wymagania inne:

mile widziana znajomość języka angielskiego

Miejsce pracy:

Legnica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 380 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji i Eksploatacji Nieruchomości

Zakres obowiązków: Wspieranie działu administracji w realizacji projektów. Nadzorowanie stanu technicznego budynków. Sprawdzanie systemów ochrony w obiektach. Zarządzanie dokumentacją techniczną zgodnie z normami prawnymi. Kontrola jakości przeprowadzanych remontów. Drobne prace...

Inspektor

Warunki pracy Praca biurowa powyżej 4 godzin dziennie, prowadzenie pojazdu służbowego Zakres zadań koordynuje przeglądy urządzeń i systemów technicznych współdziała w przygotowaniu i realizacji remontów w budynkach Archiwum prowadzi książki obiektów budowanych realizuje potrzeby...

Specjalista

Warunki pracy Praca administracyjno – biurowa. Budynek 2 - kondygnacyjny bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie. Zakres zadań Nadzoruje wcześniej zaplanowane remonty, konserwacje...


Szlifierz / Szpachlarz

Twój zakres obowiązków Szlifowanie i montowanie elementów kompozytowych Obsługa narzędzi szlifujących Nasze wymagania Umiejętność obsługi elektronarzędzi Staranność Zdyscyplinowanie Brak alergii na chemię w tym epoksyd Umiejętność szpachlowania elementów do uzyskania wymaganego...

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Jako Key Account Manager będzoesz odpowiedzialny za kierowanie zespołem 6-10 osobowym, skupionym na dostarczaniu rozwiązań dla motoryzacyjnego rynku wtórnego. Rola ta obejmuje nadzorowanie zysków i strat jednostek biznesowych, zarządzanie programami, zapewnianie wysokiej jakości rozwiązań...

Specjalista / Specjalistka ds. Faktur

Wymagania Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse lub pokrewne) Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Komunikatywna znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Znajomość MS Office Znajomość systemu Webcon będzie dodatkowym atutem Opis stanowiska...