Praca: Starszy specjalista


Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143397

Warunki pracy

Budynek ul. Senatorska 14



  • budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;
  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami, konieczna asysta innego pracownika/opiekuna;
  • udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu głównym terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;
  • przy wejściu głównym po lewej stronie na pierwszym stopniu, znajduje się słupek z przyciskiem wzywającym dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
  • udogodnienia dla rowerzystów – parking, prysznic.

Budynek ul. Senatorska 12



  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 
  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku – możliwość wjazdu windą;
  • na piętrach udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się, w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min).

Budynek ul. Marszałkowska 142



  • budynek Centrum Królewska. Budynek 14-kondygnacyjny;
  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 2 piętrze budynku – wjazd/zjazd windy;
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy;
  • swobodny dostęp do obiektu oraz na piętro 2 dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
  • praca w pokoju wieloosobowym;
  • praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
  • udogodnienia dla rowerzystów – parking i szatnie. 

Zakres zadań

  • Przygotowuje materiały związane z planowaniem budżetu w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, współpracuje z dysponentem III stopnia.
  • Prowadzi ewidencję wydatków według planu w układzie wykonawczym ze środków budżetowych w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, dokonuje okresowych analiz wydatków budżetowych.
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie aktualizacji materiałów zamieszczanych na stronie intranetowej Ministerstwa z wyłączeniem aktów normatywnych Ministra Sportu i Turystyki.
  • Realizuje zadania z zakresu kontroli zarządczej w komórce organizacyjnej związane z przygotowaniem planu działalności komórki organizacyjnej oraz ryzyk w tym zakresie.
  • Opracowuje i opiniuje projekty dokumentów, projekty aktów prawnych i materiały w zakresie właściwości stanowiska pracy.
  • Opiniuje projekty aktów normatywnych lub projekty założeń do projektów ustaw opracowywanych przez inne organy administracji rządowej oraz przygotowuje odpowiedzi w zakresie właściwości Biura.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na podobnym stanowisku lub w obszarze planowania i realizacji
budżetu w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych - dział I, dział III w zakresie ustawy budżetowej.
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - dział I, dział II.
  • Znajomość przepisów z zakresu kontroli zarządczej.
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, komunikacja.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...

Starszy referent w Sekcji Świadczeń Specjalistycznych w Dziale Kontraktowania i Obsługi Świadczeniodawców w Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej

Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: kompleksowy udział w zabezpieczaniu świadczeń opieki zdrowotnej pozostających w kompetencji Sekcji Świadczeń Specjalistycznych, tj. w zakresie: przygotowania i przeprowadzania postępowań w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki...

Młodszy Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarki zakupowej, tj. udzielania zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracodawcy (tworzenie opisu przedmiotu zamówienia, zapytania ofertowego, negocjacje z dostawcami, zamawianie i...


IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...

Inżynier Sprzedaży klimatyzacji i pomp ciepła

Opis stanowiska Do głównych zadań Inżyniera Sprzedaży należy pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, (instalatorów, generalnych wykonawców, inwestorów B2B.) Wsparcie techniczne i doradztwo w doborze właściwych urządzeń dla potrzeb instalacji klimatyzacji czy pomp ciepła....

Inżynier Wsparcia sprzedaży / Administracja sprzedaży

Do głównych zadań będzie wsparcie Inżynierów Sprzedaży w obsłudze procesów handlowych i inwestycyjnych. Wsparcie przy ofertowaniu, doborze urządzeń, projektowaniu i wspieraniu procesu handlowego. Wymagania Doświadczenie na podobnym stanowisku w segmencie B2B Rzetelność i...

Pracownik produkcji

Zadania: Składanie części, podzespołów Stosowanie odpowiednich narzędzi i przyrządów zapewniających wymaganą jakość i dokładność montażu Przestrzeganie zakładowych standardów jakości Wymagania: Dyspozycyjność do pracy zmianowej Umiejętność pracy w zespole Oferta:...