Praca: Business Development Manager


Business Development Manager
Lokalizacja: Kraków
Na stanowisko Business Development Managera szukamy osoby z doświadczeniem w obszarze B2B, dynamicznej i zdeterminowanej do osiągania wyników, która potrafi podejmować inicjatywy i razem z nami tworzyć nowe możliwości biznesowe.

Jeśli znasz specyfikę procesów sprzedażowych w branży IT, z łatwością odnajdujesz się w merytorycznej współpracy z klientami oraz biegle posługujesz się językiem angielskim – aplikuj już dziś! W naszym portfolio znajdziesz oprogramowanie m.in dla firm z sektora telekomunikacyjnego, instytucji finansowych, systemy elektronicznej wymiany danych i e-Invoicing’u, systemy lojalnościowe, ERP, a także wiele innych.
TWOJE ZADANIA
  • Sprzedaż rozwiązań informatycznych z portfolio firmy do klientów międzynarodowych
  • Odpowiedzialność za cały cykl sprzedażowy: identyfikacja klienta, analiza potrzeb, budowa relacji, złożenie oferty, negocjacje, podpisanie umowy, rozwój sprzedaży
  • Działania prospectingowe, generowanie leadów poprzez działania sprzedażowe (Linkedin, cold calls, cold mails, automatyzacje, udział w eventach branżowych)
  • Rozumienie i stałe śledzenie trendów technologicznych oraz identyfikacja możliwości biznesowych
  • Budowanie długofalowej współpracy z klientami
  • Bezpośrednia współpraca z działami konsultingu, produkcji oraz marketingu
PROFIL PRACOWNIKA
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
  • Mile widziana znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, francuskiego, rumuńskiego, szwedzkiego, duńskiego lub norweskiego
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Dobra organizacja pracy oraz samodzielność
  • Systematyczność i ukierunkowanie na cel
DLA CIEBIE
  • Profesjonalny rozwój zawodowy - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, które pozwolą Ci poznać produkty Comarch, nasze procesy wewnętrzne oraz przygotują do roli globalnego konsultanta biznesowego
  • Szerokie możliwości networkingu (spotkania, konferencje) i budowania marki osobistej
  • Udział w dużych, międzynarodowych projektach rozpoznawalnych na rynku
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
  • Elastyczne godziny pracy oraz praca w trybie hybrydowym po okresie próbnym
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem. Comarch nastawiony jest na nieprzerwany rozwój swoich produktów, oparty o szeroki portfel projektów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C

Zakres obowiązków: Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito). Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień. Współudział w tworzeniu oraz...

Business Development Manager

Osoba zatrudniona na stanowisku Business Development Manager będzie odpowiedzialna za: Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management; Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami; Realizacja strategii firmy w obszarze rozwoju nowego biznesu;...

Business Development Manager - Defense Industry

We are looking for an experienced Business Development Manager to join our team in a dynamically growing company operating in the defense sector. The person in this position will be responsible for developing strategic initiatives, communicating & acquiring new clients, and executing marketing...


Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...

Operator instalacji

Wymagania: Doświadczenie zawodowe w pracy przy instalacjach, urządzeniach technologicznych, maszynach produkcyjnych – mile widziane; Gotowość do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne); Chęć do nauki i nawiązania długofalowej współpracy. Zakres obowiązków: Załadunek...