Praca: Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C



Aktualnie Dział Sprzedaży poszukuje osoby na stanowisko

Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C
Miejsce pracy: Poznań, ul. Pastelowa 16
Zakres obowiązków:
  • Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito).
  • Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień.
  • Współudział w tworzeniu oraz realizacja strategii sprzedaży.
  • Projektowanie i optymalizacja ścieżki klienta, w tym identyfikacja punktów kontaktu oraz analiza jego potrzeb na każdym etapie współpracy.
  • Aktywne zarządzanie sprzedażą, wspieranie i rozwijanie relacji z klientami wewnętrznymi.
  • Wsparcie i rozwój zespołu sprzedażowego w zakresie efektywnego zarządzania ścieżką klienta i dostosowywania działań sprzedażowych do indywidualnych potrzeb.
  • Współpraca z zespołami marketingu, obsługi klienta oraz IT w celu tworzenia spójnego doświadczenia klienta.
Poszukiwane kompetencje:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B lub B2C, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania relacjami.
  • Znajomość narzędzi CRM oraz umiejętność analizowania danych sprzedażowych.
  • Doświadczenie w projektowaniu i optymalizacji procesów sprzedażowych.
  • Bardzo dobre zdolności negocjacyjne i interpersonalne oraz umiejętność budowania relacji.
  • Wysoka orientacja na cel, samodzielność oraz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2).
  • Gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na cały etat.
  • Pracę w systemie hybrydowym po 6 miesiącach pracy.
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
  • Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
  • Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.
  • Pracę w zespole nastwionym na profesjonalizm, realizację celów, ale również na dobrą atmosferę i wzajemne wsparcie.
  • Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ

Business Development Manager

TWOJE ZADANIA Sprzedaż rozwiązań informatycznych z portfolio firmy do klientów międzynarodowych Odpowiedzialność za cały cykl sprzedażowy: identyfikacja klienta, analiza potrzeb, budowa relacji, złożenie oferty, negocjacje, podpisanie umowy, rozwój sprzedaży Działania prospectingowe,...

Business Development Manager

Osoba zatrudniona na stanowisku Business Development Manager będzie odpowiedzialna za: Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management; Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami; Realizacja strategii firmy w obszarze rozwoju nowego biznesu;...

Business Development Manager - Defense Industry

We are looking for an experienced Business Development Manager to join our team in a dynamically growing company operating in the defense sector. The person in this position will be responsible for developing strategic initiatives, communicating & acquiring new clients, and executing marketing...


Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...

Operator instalacji

Wymagania: Doświadczenie zawodowe w pracy przy instalacjach, urządzeniach technologicznych, maszynach produkcyjnych – mile widziane; Gotowość do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne); Chęć do nauki i nawiązania długofalowej współpracy. Zakres obowiązków: Załadunek...