Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych


UNICEF ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy! Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu, niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Kariera w UNICEF Polska to nie tylko praca – to misja, dzięki której dołączysz do globalnej społeczności dążącej do poprawy warunków życia dzieci na całym świecie.

Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF
  • Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach
  • Prowadzenie negocjacji dotyczących warunków uczestnictwa i reprezentacji organizacji w tych wydarzeniach
  • Współpraca z zespołem komunikacji w celu przygotowania niezbędnych materiałów, prezentacji i informacji, które będą wykorzystywane podczas wystąpień
  • Zarządzanie wnioskami o patronaty i współpracę honorową nad wydarzeniami, w tym ocena zgodności ze strategią UNICEF Polska, jak również celami i wartościami UNICEF
  • Koordynowanie działań zewnętrznych i wewnętrznych związanych z realizacją partnerstw honorowych
  • Tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych dotyczących partnerstw
  • Opracowywanie danych i materiałów oraz przygotowywanie wystąpień
  • Współpraca z zespołem komunikacji i Rzecznikiem Prasowym w celu zwiększenia widoczności UNICEF Polska
  • Śledzenie efektywności i wyników zainicjowanych partnerstw
  • Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących postępów i osiągnięć w obszarze partnerstw marketingowych.
Aplikuj, jeśli posiadasz:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie marketingu, komunikacji lub zarządzania)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sektorze biznesowym lub organizacji pozarządowej
  • Znajomość trendów rynkowych oraz umiejętność analizy rynku
  • Silne zdolności interpersonalne i negocjacyjne
  • Umiejętność przygotowania wystąpień, prezentacji, komunikatów
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w realizacji powierzonych zadań
Oferujemy:
  • Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
  • Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
  • Dofinansowanie opieki medycznej
  • Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
  • Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ


Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach Prowadzenie...

Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

OCZEKIWANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: minimum 3 lata doświadczenia w branży TSL ( export/import sea freight ) znajomość technik sprzedaży (prezentacyjnej, negocjacyjnej itp.), umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych, nastawienie na rozwój, dyspozycyjność w pełnym...

Menedżer programu

Odpowiedzialność za cele programu bezpieczeństwa BME Lab, osiągnięcia i efektywność kosztową. Ocenia zgodność, identyfikuje niedociągnięcia, określa poziom ryzyka, zaleca rozwiązania oraz udziela wskazówek i wsparcia, aby zapewnić ochronę informacji i usług firmy zgodnie z...

Operator maszyn produkcyjnych

Praca na produkcji, obsługa prasy z 2 robotami, maszyny z automatyczną wykrawarką, dobór materiałów potrzebnych do obróbki. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Wykształcenie podstawowe, minimum 1 rok doświadczenia, umiejętność czytania rysunku technicznego,...