Praca: Starszy referent


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Węgorzewo
Ogłoszenie o naborze Nr 145373

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30
  • Kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy
  • Możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.
  • Narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne
  • Budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno – sanitarnych
  • Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na 1. piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe

Zakres zadań

  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie
  • Prowadzenie spraw oraz obieg dokumentów w Komedzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • Wprowadzanie danych i praca w aplikacjach wykorzystywanych w Państwowej Straży Pożarnej oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją RP (EZD RP),
  • Prowadzenie rozliczeń dotacji dla jednostek ochrony przeciwpożarowej z powiatu węgorzewskiego
  • Prowadzenie kontroli wewnętrznej oraz realizowanie zadań pokontrolnych
  • Współpraca w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania stanowiska pracy ds. kwatermistrzowsko-technicznych,
  • Sporządzanie planów pracy, analiz, prognoz, ocen oraz sprawozdań z zakresu realizowania zadań
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów
  • Likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • Wydawanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,
  • Dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów,
  • Sporządzanie list obecności pracowników komendy oraz osób skierowanych do odbycia stażu w Komendzie Powiatowej PSP w Węgorzewie,
  • Planowanie potrzeb materiałowo-technicznych, transportowych i rzeczowych,
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł,
  • Opisywanie rachunków i przekazywanie ich do samodzielnego stanowiska pracy ds. finansów,
  • Prowadzenie zagadnień organizacyjnych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie.
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych,
  • Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • W służbie cywilnej, nie może być zatrudniona osoba, która w okresie 22.07.1944 r. do 31.07.1990 r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1994 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy osób urodzonych 01.08.1972 r. i później. Osoby urodzone przed 01.08.1972 r. będą musiały złożyć stosowne oświadczenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego,
  • Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres,
APLIKUJ TERAZ

Referent (wydział architektury, referat planowania przestrzennego)

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Miejsce świadczenia stażu: ul. Zamkowa 5 w Rybniku. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Referent

- obsługa sprzętu biurowego- wsparcie pracowników merytorycznych- opracowywanie dokumentów, pism- pomoc przy przygotowywaniu wniosków do realizowanych kolonii- pomoc przy przygotowywaniu rozliczeń finansowych i merytorycznych realizowanych projektówDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o...

Referent

Warunki pracy Praca w siedzibie Inspektoratu. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na II piętrze, w budynku znajduje się winda. Parking przy budynku Inspektoratu z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z...


Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej

Zakres zadań na stanowisku: Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi u pracodawcy. Ustalanie potrzeb remontowych w zakresie zasobu komunalnego. Sprawowanie nadzoru nad realizacją rocznych...

Specjalista ds. importu

Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie kontaktu z naszymi dostawcami z Azji oraz pozyskiwanie nowych dostawców. Do zadań będzie należało również realizowanie zamówień oraz negocjacje cenowe a także uczestnictwo w targach zagranicznych....

Specjalista / Specjalistka ds. Dystrybucji z j. angielskim

Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...

Specjalista / Specjalistka ds. Logistyki z j. francuskim

Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...