Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta


Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​
Opis stanowiska:
  • Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań
  • Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą
  • Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów
Wymagania:
  • Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku
  • Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby
  • Umiejętności sprzedażowe
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office
  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Dobra komunikacja i umiejętność współpracy
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat)
  • Pracę w systemie jednozmianowym
  • Atrakcyjny kwartalny system premiowy
  • Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport
  • Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny
  • Upominek z okazji urodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów
  • Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową
  • Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych
  • Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni
  • Doskonałą atmosferę każdego dnia
  • Miejsce pracy: Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​
APLIKUJ TERAZ

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługa pasażerów i klientów dworca w ramach udzielania informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania; obsługa najemców lokali Współpraca z służbami na terenie dworca...

Specjalista Obsługi Klienta

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków,...


Młodszy Specjalista ds. Planowania

Obowiązki na stanowisku: Przygotowanie dokumentacji obsługowej na podstawie otrzymanego zamówienia Doraźna aktualizacja wydanej dokumentacji wykonawczej Analiza potrzeb wynikających ze zleconych pakietów obsługowych Weryfikacja poprawności dokumentacji wykonawczej Nasze wymagania:...

Operator maszyn pakujących

Obsługa urządzeń typu flowpack i pionowych maszyn paczkujących Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Wykonywanie zleceń produkcyjnych Wyznaczanie zadań i nadzór nad pracą zespołu Przygotowanie raportów zmianowych Doświadczenie w obsłudze urządzeń minimum 2 lata - warunek konieczny...

Samodzielny Księgowy ze znajomością programu Systim

prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy. doświadczenie w prowadzeniu księgowości i/lub płac mikro i małych firm,...

Operator produkcji

Zadania: Obsługa prostych maszyn i procesów zgodnie ze standardami Montaż części metalowych do siedzeń samochodowych Kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów Wymagania: Gotowość do pracy w systemie zmianowym Zdolności manualne Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!...