Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)


Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych
APLIKUJ TERAZ

Stażysta / Stażystka w Dziale Technicznym

Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...

Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do...

Specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w...


Inżynier Projektu

Opis stanowiska: Opracowywanie wymagań technicznych projektów, dobór komponentów, określenie parametrów projektowych Dobór rozwiązań technicznych projektu Przygotowanie założeń technicznych do oferty dla Klienta Opracowanie technicznych warunków zakupowych projektów Prowadzenie...

Inżynier Serwisu

Opis stanowiska: Realizacja zleceń serwisowych zgodnie z dokumentacją techniczną i jakościową Nadzór techniczny nad montażem, remontem i rozruchem urządzeń Zarządzanie realizacją kontraktów serwisowych (opracowywanie dokumentacji organizacyjnej kontraktu, kontrola kosztów kontraktów)...

Area Manager

Twój zakres obowiązków: Kontrola i koordynowanie procesów logistycznych, Zapewnianie bezpiecznego miejsca pracy, Efektywne kierowanie pracą podległych Team Leaderów, Zapewnianie wysokiej jakości usług świadczonych zgodnie z oczekiwaniami klienta, Rozwiązywanie bieżących wyzwań...

Leader Produkcji

Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Leadera produkcji , którego praca polega m.in na prowadzeniu procesu produkcji w wyznaczonym obszarze, a także na zarządzaniu zespołem pracowników i planowaniu na podstawie zamówień. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: nadzór nad...