Praca: Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)


GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
 
Do Centrali poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
Miejsce pracy: Błonie
Główne obowiązki:
  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
  • Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych,
  • Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia.
  • Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
  • Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych.
  • Wydawanie i przyjmowanie wyposażenia IT dla/od pracowników.
  • Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków.
Wymagania:
  • Wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym.
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność testowania, diagnozowania urządzeń (desktopy, laptopy, urządzenia mobilne, drukarki),
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywności i bardzo dobra organizacji pracy.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Gotowość do przyswajania wiedzy technicznej i rozwijania własnych kompetencji.
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz sprzętu komputerowego.
  • Znajomość urządzeń mobilnych z systemem Android.
  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych i Active Directory.
Mile widziane:
  • Znajomość platformy Office 365 / MS Exchange.
  • Znajomość systemów wideokonferencyjnych.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
  • Udział w szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste i techniczne.
  • Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Junior Supporter - IT Service Desk

How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where youll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, youll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...

Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...

Pracownik help desk

Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...


Pracownik Sklepu

Od kandydatów/kandydatek oczekujemy: doświadczenia w pracy w sieci handlowej, umiejętności obsługi kasy fiskalnej, d yspozycyjności – praca w systemie zmianowym oraz w weekendy. Do obowiązków wybranej osoby będzie należało: obsługa kasy fiskalnej zgodnie z obowiązującymi procedurami...

Pracownik Sklepu

Od kandydatów/kandydatek oczekujemy: doświadczenia w pracy w sieci handlowej, umiejętności obsługi kasy fiskalnej, d yspozycyjności – praca w systemie zmianowym oraz w weekendy. Do obowiązków wybranej osoby będzie należało: obsługa kasy fiskalnej zgodnie z obowiązującymi procedurami...

Spawacz TIG / Elektroda

Zadania: Spawanie metodą TIG / elektrodą, Przygotowanie materiałów do spawania, Utrzymywanie porządku i norm bezpieczeństwa na stanowisku pracy. Wymagania: Uprawnienia spawalnicze, Doświadczenie zawodowe min. 1 rok, Mile widziana znajomość języka niemieckiego, Zaangażowanie i chęć do...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka Kontroli Jakości

Zadania: Wykonywanie badań fizykochemicznych materiałów wyjściowych oraz opakowaniowych Udział w transferach metod analitycznych w ramach prowadzonych transferów zewnętrznych oraz wewnętrznych Opracowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z wykonywanymi aktywnościami Udział w...