Praca: Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT


Ogłoszenie numer: 9487786, z dnia 2025-02-19

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Dołączenie do zespołu Service Desk.
  • Obsługa linii angielskiej.
  • Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe.
  • Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM.
  • Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów.
  • Wskazywanie usprawnień procesów.
  • Punkt eskalacji dla pilnych incydentów.
  • Zarządzanie zgłoszeniami.
  • Analiza często zgłaszanych incydentów.
  • Eskalacja trudnych problemów do specjalistów.
  • Rejestracja incydentów w ITSM.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Dobra znajomość MS Office i Outlook.
  • Kompetencje komunikacyjne.
  • Zdolności analityczne i organizacyjne.
  • Nastawienie na współpracę.
  • Efektywne ustalanie priorytetów i rozwiązywanie problemów.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Zrozumienie metodologii ITIL.
  • Znajomość narzędzi IT jak ServiceNow, KCS, Microsoft O365.

Oferujemy

  • Szkolenie i prowadzenie wdrażające.
  • Wsparcie finansowe na edukację.
  • Opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
  • Bonusy np. karnet na siłownię, vouchery.
  • Skandynawski styl pracy.
  • Wyposażenie komputerowe do domu.
  • Program poleceń dla pracowników.
  • Wsparcie zdrowotne i doradcze.
  • Udogodnienia sportowe i rekreacyjne w biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Junior Supporter - IT Service Desk

How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where youll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, youll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...

Pracownik help desk

Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...

Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...


Woźna/y szkoły

Oferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa ze środków Funduszu Pracy.Obsługa portierni i szatni, zapewnienie porządku i czystości na terenie szkoły oraz w miejscach wyznaczonych przez dyrektora szkoły. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe...

Zaopatrzeniowiec

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Robotnik gospodarczy

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

Robotnik gospodarczy

Utrzymywanie czystości oraz dbałość o porządek na terenie obiektu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: