Praca: Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT


QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem kilkaset projektów w różnych branżach. 
 
Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz pracować w przyjaznym środowisku to jest to oferta właśnie dla Ciebie!
Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni)
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie funkcjonalności dostępnych w systemach firmy QMS
  • Przekazywanie rozwiązań technicznych w jasny, komunikatywny oraz profesjonalny sposób
  • Ewidencjonowanie na bieżąco zgłoszeń i kontaktów z Klientem w dedykowanym systemie obsługowym CRM
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Wdrożeń IT

Wymagania

  • Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku - 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny)
  • Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz konfiguracji systemów operacyjnych (weryfikowana w trakcie rekrutacji)
  • Podstawowa praktyczna znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN i Wi-Fi (weryfikowana w trakcie rekrutacji)
  • Podstawowa znajomość baz danych SQL
  • Samodzielność w analizowaniu problemów i szukaniu rozwiązań

Oferujemy

  • Pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • Dodatkowy pakiet premiowy
  • Szkolenia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracę w zgranym, profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista help desk

Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego. Znajomość systemów Windows i środowiska domenowego, Podstawowa wiedza o sieciach...

Specjalista HelpDesk

Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...

Junior Supporter - IT Service Desk

How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where youll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, youll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...


Konsultant ds. obsługi klienta

Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń...

Nauczyciel przedszkola

- Sprawowanie opieki wychowawczo-edukacyjnej nad dziećmi w wieku od 2,5 do 6 lat. Przygotowywanie i prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami w ramach przekazywania informacji zwrotnej z zakresu postępów edukacyjnych i wychowawczych dzieci....

Elektromonter / elektryk

Wykształcenie zawodowe, doświadczenie. Prawo jazdy kat B. Mile widziane uprawnienia SEP 1KV. Montaż instalacji elektrycznych, teletechnicznych, odgromowych. Przygotowanie tras kablowych. Montaż rozdzielnic elektrycznych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Spawacz, operator maszyn

Mile widziane uprawnienia TIG/MAG. Charakterystyka pracy: produkcja układów wydechowych z wykorzystaniem robotów spawalniczych lub technik spawania ręcznego. Przestrzeganie wymagań jakościowych. Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą zgodnie z doświadczeniem i umiejętnościami. Kontakt z...