Praca: Specjalista HelpDesk


Ogłoszenie numer: 9512869, z dnia 2025-03-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista HelpDesk

Miejsce pracy: Szczecinek

 

Opis stanowiska

  • Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia.
  • Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym.
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowanie.
  • Szkolenia dla użytkowników.

Wymagania

  • Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek.
  • Znajomość systemów Windows, Android, IOS.
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji.
  • Znajomość sieci LAN i WAN.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Mile widziana znajomość języka zapytań SQL oraz umiejętność obsługi sprzętu audio/wideo.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych i wsparcie merytoryczne.
  • Możliwość dalszego rozwoju w dynamicznym środowisku.
  • Atrakcyjne benefity pracownicze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista help desk

Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego. Znajomość systemów Windows i środowiska domenowego, Podstawowa wiedza o sieciach...

Junior Supporter - IT Service Desk

How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where youll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, youll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...

Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...


Konsultant ds. obsługi klienta

Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń...

Nauczyciel przedszkola

- Sprawowanie opieki wychowawczo-edukacyjnej nad dziećmi w wieku od 2,5 do 6 lat. Przygotowywanie i prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami w ramach przekazywania informacji zwrotnej z zakresu postępów edukacyjnych i wychowawczych dzieci....

Elektromonter / elektryk

Wykształcenie zawodowe, doświadczenie. Prawo jazdy kat B. Mile widziane uprawnienia SEP 1KV. Montaż instalacji elektrycznych, teletechnicznych, odgromowych. Przygotowanie tras kablowych. Montaż rozdzielnic elektrycznych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Spawacz, operator maszyn

Mile widziane uprawnienia TIG/MAG. Charakterystyka pracy: produkcja układów wydechowych z wykorzystaniem robotów spawalniczych lub technik spawania ręcznego. Przestrzeganie wymagań jakościowych. Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą zgodnie z doświadczeniem i umiejętnościami. Kontakt z...