Praca: Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0655
OBOWIĄZKI:
monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych; przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemów technicznych; reagowanie na awarie systemów/aplikacji; Udzielanie pomocy w zarządzaniu i administrowaniu oprogramowaniem komputerowym; Wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych; Nadzorowanie infrastruktury teleinformatycznej w firmie. Wymiar czasu pracy : 5 h/ miesiąc, miejsce wykonywania pracy : siedziba pracodawcy + inne miejsca wskazane przez pracodawcę, w tym praca zdalna.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku " Inżynier Systemowy", uczenie sie i stały rozwój, doświadczenie w pracy w zespole, analityczne myślenie, znajomość sieci korporacyjnych ( przewodowych i bezprzewodowych), sieci ISP, sieci OT - z biegłością w obsłudze urządzeń Cisco, Juniper, HPE/Aruba oraz Huawei, znajomość architektury sieci mobilnych 5G, 4G i 3G, znajomość języków programowania: Python, Java oraz C, umiejętność automatyzacji sieci za pomocą Netmiko, znajomość systemów operacyjnych, w tym Windows, Windows Servers, Apple Ios, MACos, Linux oraz BSD, doświadczenie w okablowaniu strukturalnym, wirtualizacji i chmurze obliczeniowej

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 120,00 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista help desk

Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego. Znajomość systemów Windows i środowiska domenowego, Podstawowa wiedza o sieciach...

Specjalista HelpDesk

Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...

Junior Supporter - IT Service Desk

How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where youll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, youll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...


Strażnik miejski - aplikant

Osoba na tym stanowisku:- jest odpowiedzialna za ochronę porządku publicznego na terenie miasta Leszna, w tym obsługę monitoringu miejskiego,- czuwa nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,- współdziała z właściwymi podmiotami w...

Nauczyciel współorganizujący kształcenie w przedszkolu

zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: uprawnienia do pracy w dziećmi ze spektrum autyzmu

Robotnik gospodarczy

Prace porządkowe oraz nieskomplikowane prace naprawcze w budynku i na zewnątrz. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni. Skierowanie do pracy można uzyskać u...

Operator maszyn

Obsługa maszyn w ruchu, prace produkcyjne, kontrola jakości. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, inne Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, inne Wykształcenie: zasadnicze branżowe, inne Wykształcenie: średnie zawodowe, inne Wymagania inne: wykształcenie zawodowe,...