Praca: Specjalista ds. Marketingu


W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce, poszukujemy  dynamiczną  i kreatywną osobę do Działu Marketingu.

 

Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
  • przygotowywanie i kompletowanie informacji niezbędnych do planowania i prowadzenia działań marketingowych firmy
  • kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych
  • obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych
  • efektywna interakcja z odbiorcami, zarządzanie komentarzami i wiadomościami
  • planowanie i tworzenie kreatywnych treści: zdjęcia, filmy, teksty, relacje
  • opracowywanie materiałów promocyjnych
  • kształtowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych i na forum opinii publicznej
  • analizowanie rynku i konkurencji w ramach badań marketingowych
  • wspomaganie działań rekrutacyjnych w firmie (aktywne pozyskiwanie kandydatów)
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe marketingowe
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych
  • doskonała znajomość platform mediów społecznościowych, algorytmów,  trendów marketingowych  oraz narzędzi do planowania i analizy treści
  • umiejętność tworzenia angażujących treści, w tym: pisania, tworzenia materiałów graficznych i wideo
  • kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego
  • zmysł estetyczny, znajomość programów graficznych Canva, Adobe Photoshop, Illustrator – tworzenie treści graficznych
  • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
  • terminowość i umiejętność doprowadzania zadań do celu
  • doskonała organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu
  • wysoka kultura osobista 
  • odporność na stres i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji kandydata
  • przyjazne środowisko pracy
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Marketingu

Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz operacyjnych. Koordynowanie kilku projektów jednocześnie/multizadaniowość. Prowadzenie kampanii reklamowych, projektowanie i zarządzanie działaniami reklamowymi w różnych kanałach, takich jak media społecznościowe, radio....

Specjalista / Specjalistka - Koordynator / Koordynatorka ds. Marketingu

Opis stanowiska: Tworzenie różnego rodzaju grafik (proszę o przesyłanie wraz z cv próbek prac lub portfolio). Tworzenie i edycja prezentacji, graficznych części ofert i innych dokumentów. Graficzna obróbka raportów. Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów. Redagowanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów,...


Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...