Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR


Portal Praca.pl - to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 4 lokalizacjach, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie. Zatrudniamy ponad 50 pracowników. Odwiedza nas średnio 1,7 mln użytkowników miesięcznie. Publikujemy około 50 tyś ogłoszeń miesięcznie. Od 20 lat budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów.
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR
Siedziba firmy: Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Twoje obowiązki
  • przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów
  • inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami
  • organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów, transmisji na żywo i wywiadów jako reprezentant marki
  • tworzenie kreatywnego i angażującego contentu dostosowanego do różnych platform social media (tekstów, grafik oraz treści multimedialnych, filmów i zdjęć)
  • planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych Meta Ads
  • monitorowanie trendów rynkowych, analiza działań konkurencji oraz identyfikowanie nowych możliwości komunikacyjnych i marketingowych
Nasze wymagania
  • doskonałe umiejętności redakcyjne, umiejętność budowania historii i narracji (storytelling)
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji cyfrowej, w tym w zarządzaniu portalami / kampaniami marketingowymi (warunek konieczny)
  • wykształcenie wyższe (licencjat), mile widziane w zakresie dziennikarstwa, marketingu lub komunikacji społecznej
  • umiejętność poszukiwania, weryfikowania i wykorzystania informacji/trendów w komunikacji marki
  • zaangażowanie, kreatywność i terminowość
  • znajomość narzędzi marketingowych w tym Meta Ads, Google Analytics, Google Ads będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy
  • stałe wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia uzupełniane premią 
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, konferencjach branżowych i dostęp do najnowszych narzędzi marketingowych
  • samodzielność i realny wpływ na strategię komunikacyjną marki
  • elastyczny model pracy, dostosowany do potrzeb i charakteru realizowanych zadań
Dlaczego warto?
  • Biuro w dogodnej lokalizacji
    • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
    • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
    • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
    • Karta Multisport i karta lunchowa
    • Prywatna opieka medyczna
    • Premie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Marketingu

przygotowywanie i kompletowanie informacji niezbędnych do planowania i prowadzenia działań marketingowych firmy kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych efektywna interakcja z odbiorcami, zarządzanie komentarzami i...

Specjalista ds. Marketingu

Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz operacyjnych. Koordynowanie kilku projektów jednocześnie/multizadaniowość. Prowadzenie kampanii reklamowych, projektowanie i zarządzanie działaniami reklamowymi w różnych kanałach, takich jak media społecznościowe, radio....

Specjalista / Specjalistka - Koordynator / Koordynatorka ds. Marketingu

Opis stanowiska: Tworzenie różnego rodzaju grafik (proszę o przesyłanie wraz z cv próbek prac lub portfolio). Tworzenie i edycja prezentacji, graficznych części ofert i innych dokumentów. Graficzna obróbka raportów. Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów. Redagowanie...


Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Account Manager – Instytucje Publiczne

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...