Specjalista ds. Marketingu
przygotowywanie i kompletowanie informacji niezbędnych do planowania i prowadzenia działań marketingowych firmy kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych efektywna interakcja z odbiorcami, zarządzanie komentarzami i...
Specjalista ds. Marketingu
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz operacyjnych. Koordynowanie kilku projektów jednocześnie/multizadaniowość. Prowadzenie kampanii reklamowych, projektowanie i zarządzanie działaniami reklamowymi w różnych kanałach, takich jak media społecznościowe, radio....
Specjalista / Specjalistka - Koordynator / Koordynatorka ds. Marketingu
Opis stanowiska: Tworzenie różnego rodzaju grafik (proszę o przesyłanie wraz z cv próbek prac lub portfolio). Tworzenie i edycja prezentacji, graficznych części ofert i innych dokumentów. Graficzna obróbka raportów. Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów. Redagowanie...
Account Manager – Instytucje Publiczne
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...
Account Manager – Instytucje Publiczne
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...
Account Manager – Instytucje Publiczne
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...
Account Manager – Instytucje Publiczne
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...