Praca: Head of CHC Regulatory Affairs Team


JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMYOdważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Head of CHC Regulatory Affairs Team
Miejsce pracy: Warszawa
Tasks:
  • Team Leadership and Development:
    • Team Leader for CHC Regulatory Advisors, acting as a key coordinator of overall CHC activities and point of contact with CHC Product Development Head and Regulatory Affairs function leadership
    • Recommending and cascading goals consistent with the directions of the business development strategy
    • Preparation of budget assumptions in the area of responsibility (within the Registration Department)
    • Foster a collaborative and innovative team culture, emphasizing professional development and knowledge sharing.
    • Provide guidance to team members managing day-to-day pro activities.
    • Verification and support in recommending the best registration strategies for CHC
  • Market and regulatory insights:
    • Providing pragmatic guidance and insights to cross-functional CHC product development project teams, on how their decisions might impact registration/notification and timelines, and contributing to project risk - benefits assessments
    • Continuous improvement of qualifications, including monitoring changes in the law and guidelines related to the scope of conducted tasks.
  • Reporting and risk management.
  • Contribution to Polpharma Continuous Improvement:
    • Caring for company values (acting together, with openness and with responsibility) in a proactive approach to work.
  • Responsibilities as development project Team member:
    • Cooperating with other organizational units within the Polpharma Group structures and its external partners (including licensors) as well as representatives and agents in the countries within the scope of their activities, based on mutual respect and high quality.
  • Regulatory Documentation and Procedures:
    • Preparing registration/notification documentation for food supplements, medical devices, and cosmetics
    • Conducting registration/notification procedures
    • Responsibility for ensuring that the technical documentation is drawn up and kept up-to-date in scope of responsibility of person responsible for regulatory compliance according to Article 15 of REGULATION (EU) 2017/745 OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 5 April 2017.
We offer:
  • Employment contract
  • Private medical care
  • Life insurance
  • Multisport card
  • Training and development of professional competences
  • Christmas packages for children
  • One extra day off
  • Pension program
Requirements:
  • Degree in a relevant field (within Life Sciences: pharmacy, chemistry, biotechnology or others complemented with relevant post-graduate studies and experience)
  • Minimum of 4 years of experience in regulatory affairs in CHC / FMCG sector.
  • Experience in managing regulatory affairs teams in leading Pharma CHC, Consumer Healthcare or FMCG companies.
  • Good knowledge of legal requirements for CHC medicinal products and standards for medical devices, food supplements, cosmetics.
  • Experience working with cross-functional teams.
  • Cross-functional Teamwork spirit, ability to adapt fast and comfort with change.
  • Consumer Centricity and Consumer/ CHC understanding.
  • Understanding of innovation and how regulatory affairs can support.
  • Fast to market mindset.
  • Calculated Risk-Taking.
  • Strong communication and collaboration skills
  • Very good command of English, allowing for smooth communication.
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma
APLIKUJ TERAZ

Kierownik / Kierowniczka ds. Systemów Zarządzania Jakością

Twoje obowiązki: Pełnienie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. Systemu jakości dla Wyrobów Medycznych Ustanawianie, wdrażanie, utrzymywanie oraz dokumentowanie niezbędnych procesów systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych. Raportowanie do najwyższego kierownictwa na temat...

Kierownik / Kierowniczka ds. Systemów Zarządzania Jakością

Twoje obowiązki: Pełnienie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. Systemu jakości dla Wyrobów Medycznych Ustanawianie, wdrażanie, utrzymywanie oraz dokumentowanie niezbędnych procesów systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych. Raportowanie do najwyższego kierownictwa na temat...

Pełnomocnik ds. Systemów Zarządzania Jakością

Pełnienie roli Pełnomocnika Zarządu ds. Systemów Jakości dla Wyrobów Medycznych. Projektowanie, implementacja, monitorowanie i dokumentowanie procesów zarządzania jakością. Raportowanie efektywności systemów jakości do najwyższego kierownictwa oraz inicjowanie działań naprawczych....


Lekarz Periodontolog

Zapraszamy do współpracy lekarzy dentystów: posiadających prawo wykonywania zawodu, z doświadczeniem w diagnozowaniu i leczeniu chorób przyzębia i błon śluzowych jamy ustnej​, otwartych na rozwój w dużym, interdyscyplinarnym zespole, chętnych do pracy na 1 lub więcej popołudniowych...

Technik Metod

Zakres obowiązków: Współudział przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych produktów (elementy antywibracyjne) oraz opracowaniu technologii wytwarzania nowych produktów Tworzenie/uaktualnianie specyfikacji technicznej i procesowej produkowanych części Proponowanie działań usprawniających w...

Analityk / Starszy analityk Biznesowo-Systemowy w Dziale Rozwoju Systemów Dziedzinowych, Rozliczeniowych i Sprawozdawczych w Departamencie Informatyki

Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie analizy systemowej potrzeb biznesowych użytkowników wewnętrznych, w tym: zbieranie i analiza wymagań klientów biznesowych związanych z budową i rozwojem systemów informatycznych, uzgadnianie produktów analitycznych z interesariuszami,...

Pracownik serwisu sprzątającego

Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni, biur, części wspólnych Odkurzanie wykładzin Mycie ekspresów Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego zgodne z harmonogramem prac okresowych Wymagania: Dokładność i sumienność...