Praca: Starszy inspektor


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 148539

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca z klientem,
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2-3 osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania administracyjne oraz przygotowuje projekty decyzji w sprawach ustalania odszkodowań za nieruchomości wywłaszczone (przejęte) oraz za ograniczenia praw do nieruchomości w związku z realizacją celów publicznych związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m.in. w zakresie: POIiŚ, FEnIKS, CEF, jak również opracowuje projekty decyzji w trybach nadzwyczajnych wynikających z procedury administracyjnej, w celu weryfikacji rozstrzygnięć ostatecznych pod kątem zgodności z przepisami prawa (wznowienia postępowań, zmian decyzji ostatecznych),
  • dokonuje oceny operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości, pod kątem ich prawidłowości, rzetelności, logiczności i zupełności, a przede wszystkim pod kątem zgodności z przepisami prawa w celu optymalizacji wydatków publicznych związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m.in. w zakresie: POIiŚ, FEnIKS, CEF (ocena operatów przed włączeniem do akt sprawy),
  • opracowuje analizy i sprawozdania z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy w celu raportowania organom nadrzędnym (m.in. właściwym ministrom),
  • archiwizuje dokumentację stanowiącą akta spraw zgromadzone/wytworzone na wieloosobowym stanowisku pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Studia podyplomowe z wyceny nieruchomości
  • Wiedza w zakresie wyceny nieruchomości
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Asertywność
  • Sumienność
  • Dokładność
  • Umiejętność nawiązania kontaktu z klientami
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce w tym korzystania z orzecznictwa sądowego
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z orzecznictwem
APLIKUJ TERAZ

Specjalista

- przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych; - prowadzenie ewidencji wypożyczeń oraz zwrotów;- porządkowanie przekazanej dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych z komórek organizacyjnych zgodnie z aktualnym stanem prawnym, w tym sporządzanie spisów, opisywanie lub...

Specjalista ds. wspólnot mieszkaniowych i administracji

Opracowanie w uzgodnieniu z Radcą Prawnym umów o zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi lub innymi zleceniadowcami, Prowadzenie i aktualizowanie zbioru dokumentacji związanej z umowami o zarządzanie nieruchomościami w ustalonym zakresie przedmiotowym,Przygotowanie i obsługa zebrań...

Specjalista

Warunki pracy - praca administracyjno - biurowa, - praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych, - praca w pozycji siedzącej - narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia elektroniczne, dydaktyczne. Siedziba...


Kierownik / Kierowniczka Regionu Sprzedaży

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Rozwijanie i maksymalizacja sprzedaży produktów Lotte Wedel w podległym regionie Utrzymanie ciągłości dystrybucji produktów Lotte Wedel u podległych Autoryzowanych Dystrybutorów oraz klientów...

Specjalista ds. Współpracy Strategicznej

Koordynowanie spotkań z Partnerami Strategicznymi. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej. Współpraca z uczelniami wyższymi i podmiotami rynku kolejowego. Pozyskiwanie i aktualizowanie danych w bazach danych. Przygotowywanie korespondencji, włączając pisma...

Pielęgniarz / Pielęgniarka

Praca w CM Medycyna Rodzinna LUX MED przy ul. Bora Komorowskiego 6 we Wrocławiu. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce. rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen...

Specjalista ds. marketingu

Jeśli chcesz rozwijać się w branży wydawniczej, potrafisz skuteczne wdrażać strategie marketingowe i chcesz współpracować z zespołem zaangażowanych profesjonalistów, ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy nasze Wydawnictwo oraz wspierajmy rozwój nauki poprzez...