Praca: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami - Koordynator


AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.

(wymiar etatu: 1)
 
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami - Koordynator
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Głębokie (pow. drawski, gm. Kalisz Pomorski)
Opis stanowiska

Realizacja zadań przyporządkowanych Wydziałowi Kontraktów Specjalnych, w szczególności:

  • nadzór nad realizacją usług sprzątania wewnętrznych i zewnętrznych powierzchni w zgodzie z obowiązującymi standardami, przepisami prawa oraz zawartymi przez Spółkę umowami.
  • regularna weryfikacja poziomu czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych zgodnie z harmonogramem i zakresem prac.
  • przygotowywanie raportów z realizacji usług, w tym informacji o stanie wykonania zadań, problemach oraz podjętych działaniach naprawczych a także zestawień z wykonania usługi do celów rozliczeniowych.
  • utrzymywanie stałego kontaktu z Wykonawcami i Zleceniodawcami usług, dostępność 24/7 telefonicznie.
  • przyjmowanie, koordynacja i nadzór nad zgłoszeniami dotyczącymi zleceń dodatkowych, pilnych prac sprzątających, porządkowych oraz awarii.
  • współpraca z przedstawicielami armii amerykańskiej (POC SA) w zakresie uzgodnień związanych z realizacją usług.
  • zapewnienie płynnej komunikacji między Wykonawcą, Zamawiającym a przedstawicielami armii amerykańskiej (POC SA) w języku angielskim (poziom B1).
  • monitorowanie stanu technicznego budynków i terenów zewnętrznych.
  • nadzór nad realizacją usług prania w zgodzie z obowiązującymi standardami, przepisami prawa oraz zawartymi przez Spółkę umowami.
  • kontrola i nadzór, transportu oraz procesu przekazania brudnego i odbioru czystego prania pod względem jakościowym, ilościowym oraz zgodności z ustalonymi procedurami.
  • kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach.
  • organizacja i koordynacja pracy osób obsługujących punkty zdawczo-odbiorcze prania.
  • sporządzanie raportów z realizacji usług, w tym ilości prania, terminowości oraz ewentualnych problemów technicznych lub logistycznych.
  • przygotowywanie zestawień asortymentu oddawanego do prania celem prawidłowego rozliczenia.
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących pilnych lub dodatkowych potrzeb i zapewnienie ich terminowej realizacji.
  • przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie reklamacji dotyczących jakości usług pralniczych zgodnie z zatwierdzonymi procedurami.
  • dbanie o odpowiedni stan techniczny punktów zdawczo-odbiorczych prania oraz higieniczne zgodne z BHP warunki pracy tych punktów.
  • weryfikacja jakości prania, w tym czystości, dezynfekcji i stanu asortymentu po zakończonym procesie pralniczym.
  • nadzór nad pozostałymi umowami zawartymi przez Spółkę na usługi nie wymienione powyżej.
  • współdziałanie z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i stała wymiana informacji w celu usprawnienia wykonywania pracy; dokonywanie niezbędnych uzgodnień przy prowadzeniu spraw wspólnych.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, co najmniej B1
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym minimum 2 letnie,
  • licencja zarządcy nieruchomości – mile widziana
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
  • prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
  • umiejętność kierowania zespołem, systematyczność, dokładność, samodzielność, inicjatywa własna, odpowiedzialność.
Oferujemy
  • pracę w stabilnej firmie,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • szkolenia zawodowe,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • pakiet socjalny.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami - Koordynator, zachodniopomorskie / Głębokie (pow. drawski, gm. Kalisz Pomorski) ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Zielone Zacisze 11B.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Specjalistka / Specjalista ds. nieruchomości

na czas określony Departament Sprzedaży i Najmu Nieruchomości

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Obiektem

Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i rozwijaj swoją karierę w międzynarodowym środowisku! Twoje zadania: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji technicznej i administracyjnej; Współpraca z firmami zewnętrznych zapewniających obsługę obiektu; Wsparcie w opracowywaniu planów...

(Junior) Property / Facility Manager (k/m)

Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert Organizacja kontroli technicznych Kontrola technicznego wyposażenia obiektu Raportowanie do centrali w Niemczech Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...


Fundraiser / Fundraiserka

Przekonywanie osób do regularnego wsparcia finansowego Fundacji Rozmowy na temat kampanii Aktywna praca na rzecz budowania ruchu ekologicznego Dyspozycyjność od 12h do 30h tygodniowo Otwartość na kontakt z ludźmi Płynna znajomość języka polskiego

Pomoc kuchenna - zaopatrzeniowiec

OBOWIĄZKI: Wspieranie kuchni w przygotowywaniu posiłków Rozwożenie zamówionych posiłków i cateringu z kuchni centralnej do Pracowników zakładu Zarządzanie czasem dostarczania posiłków Skuteczne mycie naczyń i sprzętu kuchennego Dbanie o utrzymanie porządku i czystości w kuchni...

Pracownik Kontroli Wewnętrznej – centrum logistyczne

Obowiązki: Sprawdzanie dostaw towarów Kontrola prawidłowości załadunków Wymagamy: Niekaralności Umiejętności pracy w zespole Sumienności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków Dokładność

Supply Chain Planner – Global Supply Chain

THE ROLE The E2E Planner within Imperial Brands’ Global Supply Chain hub, would be key point for end to end planning becoming a competent and reliable partner for our factories and/or markets. We are looking for Challengers, Thinkers and those who are willing to think outside the box to take...