Praca: Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Obiektem


RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem GRUPY RECARO.

Zajmujemy się produkcją foteli do samolotów. Współpracujemy z dostawcami i producentami branży lotniczej z całego świata.

Jako marka o międzynarodowej renomie jesteśmy jednym z trzech największych na świecie dostawców foteli lotniczych z naszymi produktami premium.

W związku z planami dalszego rozwoju poszukujemy odpowiednich kandydatów do objęcia następującego stanowiska:
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Obiektem
Miejsce pracy: Świebodzin
Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i rozwijaj swoją karierę w międzynarodowym środowisku!

Twoje zadania:
  • Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji technicznej i administracyjnej;
  • Współpraca z firmami zewnętrznych zapewniających obsługę obiektu;
  • Wsparcie w opracowywaniu planów naprawczych w oparciu o wyniki przeglądów, określanie odpowiedzialności i terminów realizacji;
  • Rejestrowanie i śledzenie zgłoszeń dotyczących usterek oraz potrzeb konserwacyjnych;
  • Monitorowanie i zamawianie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i usług związanych z obsługa budynku;
  • Poprawne i terminowe prowadzenie i archiwizacja całościowej dokumentacji zgodnie z przyznanym zakresem obowiązków oraz z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz uregulowaniami wewnątrzzakładowymi;
  • Wsparcie w przygotowywaniu danych do raportów związanych z ochroną środowiska i emisją gazów cieplarnianych;
  • Nadzór nad gospodarką odpadami oraz wprowadzanie danych w BDO.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe: Preferowane kierunki to ochrona środowiska i Administracja i zarządzanie nieruchomościami
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, które pozwolą Ci szybko się wdrożyć.
  • Dobra znajomość przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska oraz zarządzania nieruchomościami.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office, umożliwiająca efektywne wykonywanie codziennych zadań.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie A2/B1, co pozwoli na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku.
  • Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i rozwijanie swoich umiejętności zawodowych.
  • Zdolność do efektywnego identyfikowania i rozwiązywania napotkanych wyzwań.
  • Skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań, gwarantująca wysoką jakość pracy.
  • Doskonałe zdolności interpersonalne umożliwiające efektywną współpracę z zespołem oraz innymi działami firmy.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne Wynagrodzenie: Konkurencyjne warunki finansowe z systemem premiowym.
  • Rozwój Zawodowy: Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i programach rozwojowych.
  • Pracę w Międzynarodowym Zespole: Współpraca z profesjonalistami z różnych krajów.
  • Stabilne Warunki Zatrudnienia: Umowa o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Benefity: Pakiet medyczny, karta sportowa oraz inne dodatkowe świadczenia, takie jak:
    • możliwość pracy zdalnej
    • elastyczny czas pracy
    • ubezpieczenie na życie
    • zniżki na firmowe produkty i usługi
    • spotkania integracyjne
    • parking dla pracowników
    • dodatkowe świadczenia socjalne
    • karty przedpłacone
    • dofinansowanie wypoczynku
    • dofinansowanie dojazdów do pracy
    • program rekomendacji pracowników
    • inicjatywy dobroczynne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalistka / Specjalista ds. nieruchomości

na czas określony Departament Sprzedaży i Najmu Nieruchomości

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami - Koordynator

Realizacja zadań przyporządkowanych Wydziałowi Kontraktów Specjalnych, w szczególności: nadzór nad realizacją usług sprzątania wewnętrznych i zewnętrznych powierzchni w zgodzie z obowiązującymi standardami, przepisami prawa oraz zawartymi przez Spółkę umowami. regularna weryfikacja...

(Junior) Property / Facility Manager (k/m)

Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert Organizacja kontroli technicznych Kontrola technicznego wyposażenia obiektu Raportowanie do centrali w Niemczech Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...


Fundraiser / Fundraiserka

Przekonywanie osób do regularnego wsparcia finansowego Fundacji Rozmowy na temat kampanii Aktywna praca na rzecz budowania ruchu ekologicznego Dyspozycyjność od 12h do 30h tygodniowo Otwartość na kontakt z ludźmi Płynna znajomość języka polskiego

Pomoc kuchenna - zaopatrzeniowiec

OBOWIĄZKI: Wspieranie kuchni w przygotowywaniu posiłków Rozwożenie zamówionych posiłków i cateringu z kuchni centralnej do Pracowników zakładu Zarządzanie czasem dostarczania posiłków Skuteczne mycie naczyń i sprzętu kuchennego Dbanie o utrzymanie porządku i czystości w kuchni...

Pracownik Kontroli Wewnętrznej – centrum logistyczne

Obowiązki: Sprawdzanie dostaw towarów Kontrola prawidłowości załadunków Wymagamy: Niekaralności Umiejętności pracy w zespole Sumienności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków Dokładność

Supply Chain Planner – Global Supply Chain

THE ROLE The E2E Planner within Imperial Brands’ Global Supply Chain hub, would be key point for end to end planning becoming a competent and reliable partner for our factories and/or markets. We are looking for Challengers, Thinkers and those who are willing to think outside the box to take...