Praca: Młodszy specjalista ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli


Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Młodszy specjalista ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 015/25/DK_SPA/MS
Główne zadania:

Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.​

Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenia min. na poziomie średnim
  • min. roku doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub rozliczaniu/kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • skrupulatności
  • systematyczności
  • komunikatywności.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, a zwłaszcza Działu III
  • znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych oraz realizację projektów współfinansowanych ze środków UE.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista

- przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych; - prowadzenie ewidencji wypożyczeń oraz zwrotów;- porządkowanie przekazanej dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych z komórek organizacyjnych zgodnie z aktualnym stanem prawnym, w tym sporządzanie spisów, opisywanie lub...

Specjalista

Prowadzenie teczki najemcy zawierającej dokumentację związaną z lokalem, prowadzenie ewidencji lokali zarządzanych przez AMK w programach PROBIT, GISON – Mienie gminne, itp., bieżąca analiza danych znajdujących się w systemie komputerowym i dokonywanie niezbędnych zmian na lokalach,...

Specjalista ds. programów międzynarodowych z j. angielskim

Zakres obowiązków: Zarządzanie mobilnością studentów zagranicznych. Tworzenie i zarządzanie wykazem studentów przyjeżdżających na studia. Opracowywanie i wprowadzanie zasad dla programów Erasmus+. Organizowanie spotkań i przygotowywanie materiałów informacyjnych. Aktualizowanie...


Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Kierownik / Kierowniczka sektora

Jakie zadania na Ciebie czekają? rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów; budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów; zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny...

Ankieter / Ankieterka

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: informowanie mieszkańców o możliwości podłączenia się do sieci, poprzez bezpośredni kontakt (praca w terenie); kolportaż materiałów marketingowych; pozyskiwanie zgód marketingowych; inwentaryzacja adresów w zasięgu sieci; raportowanie przeprowadzonych w terenie...