Praca: Specjalista do spraw public relations


Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Specjalista do spraw public relations
Miejsce pracy: Sieraków
Numer: StPr/25/0029
OBOWIĄZKI:
- planowanie działań z zakresu media relations,- prowadzenie profili w mediach społecznościowych,- przygotowywanie komunikatów prasowych oraz komunikacji wewnętrznej,- tworzenie i aktualizowanie baz danych mediów i uczestników ośrodka kultury,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, władzami lokalnymi,- analizowanie danych i opinii pod kątem szans lub zagrożeń dla ośrodka kultury,- przygotowanie materiałów promocyjno-komunikacyjnych,- organizowanie konferencji prasowych i innych wydarzeń (eventów) prezentujących ośrodek kultury,organizowanie wydarzeń dla uczestników ośrodka kultury,- doradzanie w zakresie strategii rozwoju ośrodka kultury.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw public relations
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obróbka zdjęć
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: Obsługa programów graficznych


Wymagania inne:

- udokumentowane doświadczenie na identycznym lub pokrewnym stanowisku pracy, - posiadanie dyplomów i/lub certyfikatów potwierdzających kwalifikacje z zakresu podstaw dziennikarstwa, psychologii w biznesie, komunikacji społecznej, komunikacji interpersonalnej, komunikacji marketingowej, dziennikarstwa- języki na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację

Miejsce pracy:

Sieraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista/st. specjalista/gł. specjalista ds. komunikacji i promocji k/m

• realizacja działań informacyjno-promocyjnych mających na celu upowszechnianie wiedzy o rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich, a także działań i dobrych praktyk z zakresu innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich;• prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dotyczących...

Specjalista ds. HR i komunikacji wewnętrznej

Zadania: Udział we wdrożeniu i koordynacja programu onboarding, w tym tworzenie materiałów onboardingowych (przewodniki, prezentacje) oraz ich aktualizacja. Wspieranie realizacji strategii ESG w spółce, w tym promowanie wartości ESG w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (np. newslettery,...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. kontaktów z mediami

Dział Komunikacji Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie baz danych mediów i przedstawicieli środowisk...


Animator Czasu Wolnego / Team Leader

Miejsce pracy: Grecja, Chalkidiki Opis stanowiska prowadzenie zajęć sportowych np. joga, aqua gym, rzutki zabawa z dziećmi w mini klubie prowadzenie wieczornych show, takie jak karaoke lub bingo bycie wizytówką firmy komunikatywna znajomość języka angielskiego dobre umiejętności...

Kierowca betonomieszarki

transport materiałów budowlanych, m.in. kruszyw, betonu Wymagania konieczne: Zawód: Kierowca samochodu ciężarowego (wymagany staż - lata: 2) Zawód: Pozostali kierowcy samochodów ciężarowych (wymagany staż - lata: 2) Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. C Wymagania...

Stażysta (docelowo specjalista do spraw gospodarczych)

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie:https://raciborz.sr.gov.pl/konkurs-adm110122025,new,m1,171.html,501 Wymagania inne:

Kierownik referatu ds. budżetu i analiz

Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265Termin rozpoczęcia pracy: kwiecień/maj 2025 r. Wymagania inne: