Specjalista do spraw public relations
- planowanie działań z zakresu media relations,- prowadzenie profili w mediach społecznościowych,- przygotowywanie komunikatów prasowych oraz komunikacji wewnętrznej,- tworzenie i aktualizowanie baz danych mediów i uczestników ośrodka kultury,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z...
Specjalista ds. HR i komunikacji wewnętrznej
Zadania: Udział we wdrożeniu i koordynacja programu onboarding, w tym tworzenie materiałów onboardingowych (przewodniki, prezentacje) oraz ich aktualizacja. Wspieranie realizacji strategii ESG w spółce, w tym promowanie wartości ESG w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (np. newslettery,...
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. kontaktów z mediami
Dział Komunikacji Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie baz danych mediów i przedstawicieli środowisk...
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
Kierownik / Kierowniczka sektora
Jakie zadania na Ciebie czekają? rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów; budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów; zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny...
Ankieter / Ankieterka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: informowanie mieszkańców o możliwości podłączenia się do sieci, poprzez bezpośredni kontakt (praca w terenie); kolportaż materiałów marketingowych; pozyskiwanie zgód marketingowych; inwentaryzacja adresów w zasięgu sieci; raportowanie przeprowadzonych w terenie...