Pracownik Administracyjny ds. Logistyki
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: pomoc w koordynowaniu dostaw i wysyłek towarów we współpracy z pracownikami magazynu organizowanie dystrybucji krajowej oraz kontrola kosztów transportowych nadzór nad dokumentacją i przestrzeganie procedur logistycznych...
Supervisor (Koordynator) Łańcucha Dostaw
Co będzie należało do Twoich zadań? 1. Planowanie i koordynacja łańcucha dostaw: Opracowywanie strategii oraz planów logistycznych, aby zapewnić płynność dostaw towarów i usług. Współpraca z działami sprzedaży, produkcji i łańcucha dostaw w celu optymalizacji procesów. 2....
Koordynator ds. Logistyki i Obsługi Klienta
Pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z firmami potrzebującymi usług logistycznych (kompletacja, magazynowanie, transport), Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, Wsparcie operacyjne zespołu, kontrola jakości obsługi i realizacji zleceń,...
Kierownik Robót Mostowych
OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...
Kierownik Robót Mostowych
OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...
People and Recruitment Specialist (Medical)
Wymagania: masz już minimum rok doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji z branży medycznej (Lekarze POZ, Pielęgniarki, Rejestracja) świetnie sobie radzisz w obszarze zarządzania projektami – odpowiednio planujesz, priorytetyzujesz oraz realizujesz zaplanowane działania masz dużą...
Kierownik Robót Mostowych
OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...