Specjalista ds. Personalnych i BHP
Twój zakres obowiązków samodzielna, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy), profesjonalna realizacja procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój), dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie,...
Opiekun zespołu pracowników (język niemiecki)
Obsługa zapytań oraz utrzymywanie kontaktu z pracownikami na miejscu Organizacja grafików pracy i zarządzanie sprawami administracyjnymi Utrzymywanie kontaktu z kontrahentami w języku niemieckim Dbanie o zakwaterowanie, ewidencję obecności i planowanie urlopów Biegła komunikacja po...
Referent sekcji personalnej
Ogólny zakres obowiązków: Prowadzenie spraw personalnych pracowników Resortu Obrony Narodowej 2 Brygady Pancernej Legionów. Opracowywanie planów zatrudnienia bazowego i funduszu wynagrodzeń pracowników Resortu Obrony Narodowej 2BPanc - we współpracy z osobami funkcyjnymi komórki...
Kierownik Robót Mostowych
OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...
Kierownik Robót Mostowych
OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...
People and Recruitment Specialist (Medical)
Wymagania: masz już minimum rok doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji z branży medycznej (Lekarze POZ, Pielęgniarki, Rejestracja) świetnie sobie radzisz w obszarze zarządzania projektami – odpowiednio planujesz, priorytetyzujesz oraz realizujesz zaplanowane działania masz dużą...
Kierownik Robót Mostowych
OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...