Praca: Specjalista ds. inwestycji


Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista ds. inwestycji
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0482
OBOWIĄZKI:
- pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji inwestycji wykonywanych siłami własnymi przez Spółkę, nadzorowanie realizacji inwestycji wykonywanych siłami własnymi przez Spółkę; - opracowywanie kosztorysów inwestorskich niezbędnych w zakresie realizowanych przez Spółkę zadań inwestycyjno-remontowych oraz przewidzianych w procedurze przetargowej; - - opracowywanie koncepcji związanych z budową i modernizacją urządzeń cieplnych w zakresie: rozwiązań technicznych, szacunkowych nakładów inwestycyjnych;-prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie określonym planem inwestycji i remontów MPEC Sp. z o.o - koordynacja, nadzór inwestorski i rozliczenie;- określanie szacunkowych kosztów robót w zakresie przydzielonych do prowadzenia zadań inwestycyjnych i remontowych;- zabezpieczanie terminowego opracowania dokumentacji technicznej na planowane inwestycje oraz współpraca z biurami projektów w tym zakresie;- udział w komisjach przetargowych przy wyborze dostawców materiałów oraz wykonawców robót w zakresie przydzielonych do prowadzenia zadań inwestycyjnych i remontowych.Godziny pracy: 7-15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne


Wymagania inne:

Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe techniczne - uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych; 3 -letnie doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją inwestycji.Dodatkowym atutem będzie: posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych lub możliwość ich zdobycia; posiadanie uprawnień projektowych specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń lub możliwość ich zdobycia; umiejętność kosztorysowania- branża sanitarna; umiejętność pracy w zespole; zdolności organizacyjne; dyspozycyjność; komunikatywność.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 654 do 7 990 PLN


Opis wynagrodzenia:

Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

APLIKUJ TERAZ

Starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (branża elektryczna)

1. Nadzór nad realizacją robót2. Realizacja celów i zadań w zakresie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi3. Nadzorowanie budowy oraz systematyczne zapoznawanie się z wpisami do dziennika budowy i udzielenie odpowiedzi lub wyjaśnień4. Sprawdzanie...

Starszy Specjalista w Dziale ds. Remontów Departament Inwestycji i Remontów

Oferujemy: ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00, stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego...

Starszy Specjalista w Dziale ds. Inwestycji Departament Inwestycji i Remontów

Oferujemy: ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00, stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego...


Majster / Kierownik robót drogowych

Zakres obowiązków: sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem pracowników i podwykonawców realizujących roboty branżowe odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem robót zapewnienie zgodności wykonywanych prac z dokumentacją techniczną oraz...

Monter reklam

zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: wykształcenie średnie, zdolności manualne, sprawność fizyczna, spostrzegawczość, dobry wzrok, słuch, odróżnianie barw, sprawny zmysł i dotyk, osoba bez lęku wysokości,godz. pracy 8-16

Asystent do spraw księgowości

rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji wysyłanie korespondencji pomoc w realizacji zadań administratora biura sporządzenie dokumentów i ich sprawdzanie wykształcenie pomaturalne / policealne podstawowa obsługa komputera podstawowa znajomość obsługi urządzeń biurowych...

Krawiec

szycie na miarę, wykonywanie poprawek Wymagania konieczne: Zawód: Krawiec* (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe min. 1 rok, praca na 1/2 etatu z możliwością pracy w pełnym wymiarze czasu pracy, praca w...