Praca: Project Manager (branża elektryki i automatyki przemysłowej)


Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.

 

Obecnie dla jednego z naszych Klientów, firmy specjalizującej się w dostarczaniu innowacyjnych i kompleksowych usług z zakresu automatyki, elektryki i robotyki przemysłowej, której celem jest poprawa procesów produkcyjnych w całej Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

Project Manager (branża elektryki i automatyki przemysłowej)
Miejsce pracy: Elbląg
OBOWIĄZKI:
  • Prowadzenie projektów z zakresu automatyki i instalacji elektrycznych w zakładach przemysłowych od przygotowania do odbioru.
  • Tworzenie i nadzór nad harmonogramem, budżetem i zakresem projektu.
  • Koordynacja pracy zespołów technicznych, podwykonawców i dostawców.
  • Weryfikacja dokumentacji technicznej i nadzór nad pracami instalacyjnymi oraz uruchomieniami.
  • Utrzymywanie kontaktu z klientem, prowadzenie spotkań projektowych.
  • Monitorowanie postępu prac, zarządzanie ryzykiem i rozwiązywanie problemów.
  • Sporządzanie dokumentacji projektowej i raportów z realizacji.
  • Wsparcie przy ofertowaniu i przygotowaniu wycen.
WYMAGANIA:
  • Min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów z obszaru automatyki przemysłowej, elektryki lub instalacji przemysłowych.
  • Doświadczenie w pracy zespołowej i/lub kierowaniu zespołem.
  • Dobra znajomość zagadnień technicznych w zakresie:
    • układów automatyki przemysłowej (sterowniki PLC, SCADA, HMI),
    • instalacji elektrycznych NN w zakładach przemysłowych,
    • projektowania i uruchamiania systemów sterowania i projektowania,
    • norm i standardów branżowych (m.in. PN-EN, IEC).
  • Umiejętność czytania i weryfikacji dokumentacji technicznej (schematy elektryczne, P&ID, layouty).
  • Znajomość procesu ofertowania i kosztorysowania projektów elektryczno-automatycznych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – poziom min. B2.
  • Umiejętność koordynacji działań z podwykonawcami, dostawcami i klientem końcowym.
  • Zarządzanie budżetem, harmonogramem, ryzykiem i zasobami projektowymi.
PRACODAWCA OFERUJE:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia roczna 30% rocznej pensji + premie okazjonalne
  • Praca hybrydowa/mobilna do ustalenia indywidualnego w zależności od potrzeb i projektu ( jesteśmy otwarci i empatyczni )
  • Możliwości rozwoju i szkoleń.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Samochód służbowy w tym do użytku prywatnego
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Karta multisport.
APLIKUJ TERAZ

Inżynier Rozruchu Instalacji Przemysłowych

Opis stanowiska Planowanie i nadzorowanie procesu rozruchu instalacji przemysłowych Koordynowanie pracy zespołów rozruchowych i podwykonawców Współpraca z działami projektowymi i wykonawczymi przy przygotowaniu instalacji Tworzenie harmonogramów rozruchu i procedur testowych Nadzór nad...

Inżynier Rozruchu Instalacji Przemysłowych

Opis stanowiska Planowanie i nadzorowanie procesu rozruchu instalacji przemysłowych Koordynowanie pracy zespołów rozruchowych i podwykonawców Współpraca z działami projektowymi i wykonawczymi przy przygotowaniu instalacji Tworzenie harmonogramów rozruchu i procedur testowych Nadzór nad...

Koordynator Montażu Konstrukcji i Instalacji Technologicznych

Planowanie i nadzorowanie montażu konstrukcji stalowych, rurociągów oraz maszyn zgodnie z dokumentacją i harmonogramem Koordynacja pracy ekip montażowych i podwykonawców na placu budowy Kontrola zgodności prac z normami jakościowymi, przepisami BHP i wymaganiami kontraktowymi Optymalizacja...


Ślusarz / Pracownik montażu (k/m)

Opis stanowiska: Wykonywanie typowych prac ślusarskich polegających na obróbce stali z wykorzystaniem powszechnie stosowanych narzędzi, Obsługa podstawowych elektronarzędzi (szlifierka kątowa, wiertarka), Przygotowywanie detali na podstawie rysunku technicznego, Praca w systemie...

Analityk produkcji (m/k)

Opis stanowiska: Analiza danych, Tworzenie i modyfikacja raportów Audytowanie poprawności raportowania danych przez zespoły Rozwiązywanie problemów Przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych, Opracowywanie procedur oraz instrukcji procesów pracy,...

Cukiernik

Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie nowych receptur i wyrobów gotowych, Wykonywanie prób wyrobu gotowego, Modyfikacje istniejących produktów, Współpraca z Technologiem i Działem Jakości. Wymagania: Min. 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu drożdżówek, ciast i innych...

Key Account Manager

Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku: Tworzenie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów i sytuacji na rynku pracy (w obszarze usług rekrutacyjnych) Negocjowanie z klientami i zapewnianie wysokiej jakości obsługi Budowanie relacji z nowymi klientami Realizacja celów...