Staż - inspektor
pn. - pt. w godz. od 7.30 - 15.30 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Podstawowa obsługa komputera Uprawnienia: Komunikatywność Uprawnienia: Podstawowa obsługa oprogramowania Office, Internetu, kserokopiarki, drukarek, faksu i sprzetu biurowego...
Podisnpektor w biurze dialogu społecznego
Informacje dotyczące ogłoszonego naboru na wolne stanowisko pracy oraz zakresu obowiązków dostępne są na stronie https://bip.powiatkrapkowicki.pl/3379/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-biurze-dialogu-spolecznego.htmlWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z...
Podinspektor/inspektor/starszy inspektor w samodzielnym referacie płac
1. Obsługa zadań przypisanych do projektu Pomoc dla Pomagających w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.2. Kompleksowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników MOPR.3. Naliczanie wynagrodzeń i sprawdzanie poprawności wystawionych rachunków z tytułu umów...
Referent / Specjalista w Dziale Płac
referenta/specjalisty w Dziale Płac CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: naliczanie wynagrodzeń, sporządzenie list płac, w tym z zastosowaniem autorskich kosztów uzyskania przychodów, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, generowanie...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...