Praca: Specjalista ds. Obsługi Pacjenta – branża medyczna


Ogłoszenie numer: 10039741, z dnia 2025-07-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta – branża medyczna

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Budowanie pozytywnych relacji z pacjentami i dbanie o ich komfort.
  • Koordynowanie planów leczenia i harmonogramów specjalistów.
  • Przedstawianie ofert oraz sprzedaż usług medycznych dopasowanych do indywidualnych potrzeb.
  • Udzielanie pacjentom szczegółowych informacji o przebiegu leczenia oraz dbanie o sprawną organizację wizyt.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętności sprzedażowe oraz wysoka kultura osobista.
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word i Outlook.
  • Doskonała organizacja pracy i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Mile widziane doświadczenie w branży medycznej lub stomatologicznej.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę.
  • Wspierające środowisko pracy i przyjazny zespół.
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i rodziny.
  • Benefity pozapłacowe – m.in. siłownia, bilety do kina, ubezpieczenie grupowe.
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Opiekun Pacjenta Stomatologii

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Opiekun Pacjenta Stomatologii

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Terenowy Doradca ds. Obsługi Klienta

Twoje zadania: Odwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach, Zawieranie umów z nowymi klientami, Inkasowanie należności od klientów. Zostań naszym doradcą i zwiększ swoje dochody: Masz stałą pracę, ale chciałbyś coś dorobić? Jesteś już na emeryturze, ale szukasz...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...