Praca: Terenowy Doradca ds. Obsługi Klienta


Terenowy Doradca ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Twoje zadania:
  • Odwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach,
  • Zawieranie umów z nowymi klientami,
  • Inkasowanie należności od klientów.
Zostań naszym doradcą i zwiększ swoje dochody:
  • Masz stałą pracę, ale chciałbyś coś dorobić?
  • Jesteś już na emeryturze, ale szukasz dodatkowego źródła dochodu?
  • Chcesz mieć swobodę w wyborze czasu pracy?
  • Dołącz do nas jako doradca klienta!
Co oferujemy:
  • Elastyczny grafik: Ty decydujesz, kiedy i ile czasu pracujesz,
  • Wynagrodzenie oparte na liczbie obsłużonych klientów i godzinach pracy (średni tygodniowy zarobek to 70 zł - 1200 zł netto),
  • Wypłata tygodniowa,
  • Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego nawet przy krótkim wymiarze godzin,
  • Profesjonalne szkolenie wstępne,
  • Wsparcie menedżerskie na co dzień.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Opiekun Pacjenta Stomatologii

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta – branża medyczna

Budowanie pozytywnych relacji z pacjentami i dbanie o ich komfort. Koordynowanie planów leczenia i harmonogramów specjalistów. Przedstawianie ofert oraz sprzedaż usług medycznych dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Udzielanie pacjentom szczegółowych informacji o przebiegu leczenia oraz...

Opiekun Pacjenta Stomatologii

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...