Praca: Asystent ds. administrowania nieruchomościami


Ogłoszenie numer: 10461531, z dnia 2025-12-03

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług.
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi.
  • Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie.
  • Tworzenie i aktualizacja raportów oraz zestawień.
  • Wsparcie bieżących projektów w razie potrzeby.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy asystenckiej lub administracyjnej.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność i dokładność.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Mile widziane zainteresowania techniczne.
  • Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel.

Oferujemy

  • Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół.
  • Program wdrożeniowy i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Nowoczesne biuro i szybki proces decyzyjny.
  • Premie uznaniowe, pakiet prozdrowotny i program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez...

Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów Przygotowywanie spotkań i...


Lider Obiektu (branża logistyczna)

Opis stanowiska: planowanie i realizacja przeglądów zgodnie z rocznym harmonogramem praca wraz z technikiem i organizacja pracy Zespołu oraz podwykonawców w celu zapewnienia najlepszej jakości serwisu ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie...

Technik Obiektu

Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń drobne prace ogólnobudowlane utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...

Technik Obiektu

Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń drobne prace ogólnobudowlane utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...

Lider Obiektu (branża logistyczna)

Opis stanowiska: planowanie i realizacja przeglądów zgodnie z rocznym harmonogramem praca wraz z technikiem i organizacja pracy Zespołu oraz podwykonawców w celu zapewnienia najlepszej jakości serwisu ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie...